top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית סוף אפריל 2018

חוסר יציבות

26.4 עד 30.4 מרגישים את התשוקה הבוערת להתקדם ולהתחדש, ומצד שני קול פנימי מזהיר אתכם לשקול היטב את המהלכים וללכת עקב בצד אגודל? מרקורי בטלה בזווית 90 מעלות לשבתאי בגדי. יחד איתם, ב26.4 הירח בבתולה מול נפטון בדגים מדגיש את הרצון לשלוט על מה שמתרחש אבל מנגד המציאות מראה שלא הכל ניתן לשליטה ומומלץ להרפות ולזרום כרגע עם מה שקורה.

26.4 עד 29.4 הדחף חזק מאוד לעשות פעולות שדחיתם עד עכשיו? ישנה תחושה כעת, מעין נקודת אל חזור. המצב הקיים לא יכול להמשיך עוד. אבל איך משנים? באלו אמצעים? מה המטרות עבורן אתם פועלים? מארס ופלוטו צמודים בגדי מכניסים אנרגיית לחץ שמכריחה אותנו לעשות ולהתקדם הלאה תוך כדי ויתור ופרידה מכלים ואנשים שלא תורמים לנו יותר. גם אם אתם מרגישים קושי להיפרד מחפצים מיותרים, דפוסים ואנשים שחלף זמנם, זכרו כי ברגע ושחררתם משהו ישן, משהו חדש עומד להיכנס לחייכם.

28.4 עד 30.4 שינויים בהרגלי הצריכה. שמש בשור בזווית 60 לשבתאי בגדי. התשוקה אחר הנאות החיים, הפירות המתוקים ושאר יצרים לצד האנרגיה של המאסטר הגדול – שבתאי בגדי עוצר את השמחה וההתלהבות ומכריח אותנו לבדוק היטב מה יוצא לנו מזה? איזה שכר אני והסביבה שלי מקבלים בתמורה לפעולה שעשיתי ולאיזה טווח?

30.4 הירח המלא בעקרב ממלא אותנו בכמיהה ליחס, חום, אהבה ושליטה. אבל התחושות נותרות מאופקות עקב זווית 90 מעלות לשבתאי בגדי שאינו נותן לרגשות לפרוץ החוצה ומכאן, רב הנסתר על הגלוי. בנוסף, מרקורי בטלה בזווית 150 לירח בעקרב עלול ללבות כעסים בגלל קצרים בתקשורת. מומלץ לפרוס את הקלפים ולחשוף רגשות כדי למנוע הצפת רגשות נמוכים המיותרת לכל הצדדים.

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

70 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page