top of page
  • מאיה גור פטל

מאי 2018

2.5 ערב ל"ג בעומר. הירח בקשת מול ונוס בתאומים ואתם מלאים אנרגיה לבצע מטרות ומשימות שהצבתם לעצמכם. אבל עדיין קיימת התחושה שקצב ההתקדמות איטי ביחס למה שציפיתם זה בגלל שוונוס נמצאת 150 מעלות לשבתאי בגדי שלא עושה הנחות ומכריח אותנו לבדוק כל מהלך שמבצעים.

האווירה הכבדה מגיעה גם מזווית הרמונית בין שבתאי בגדי לשמש בשור. אמנם הזווית ביניהם חיובית אבל שבתאי מכניס ביקורת ואפרוריות לשמש המאירה במזל שור.

3.5 עד 6.5 תיהנו מהיכרויות ורומנטיקה ומי שנמצא במערכת זוגית, זה זמן נפלא להתקרב פיזית ונפשית אחד לשני. שמש בשור בזווית הרמונית לנפטון בדגים.

4.5 עד 9.5 התקשורת לוהטת, מלווה ברגשות מתפרצים שבדרך כלל לא נשמעים. מרקורי הכוכב הקרוב ביותר לשמש בטלה בזווית 90 לפלוטו - הכוכב הרחוק ביותר מהשמש שנמצא בגדי. הזווית מאתגרת במיוחד בין הכוכב המוחצן והחם לבין הכוכב הקפוא המסמל את הפנימיות המסתתרת. אם עולה בכם חוסר סבלנות פנימית, תבדקו איפה אתם לא כנים עם עצמכם ביחס למה שאתם מספרים לכולם. לא מצליחים לזהות? מוזמנים למפה אישית (:

5.5 עד 9.5 ההבדל בין חלום לפנטזיה. וונוס בתאומים בזווית 90 לנפטון בדגים. אלו מטרות מוגדרות אצלכם בתור חלום בר מימוש ואלו נותרות בגדר פנטזיה? אם עולות בכם אכזבות בתחום הרומנטי, מימוש עצמי ובעוד תחומים בהם הציפיות היו גבוהות. שימו לב מה בקשתם בתחילת התהליך וכיצד ניתן לשנות (אם בכלל) את הפנטזיה לחלום שאולי יתגשם.

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

052-8448277

61 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page