top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 17.5 עד 22.5

17.5 קצב ההתרחשויות נרגע קצת מרמת הסחרור שהייתה לנו בתקופה האחרונה, אבל העוצמה עדיין חזקה מאוד ומטלטלת. מרקורי בשור בזווית הרמונית לשבתאי בנסיגה בגדי. שבתאי מאט את הקצב ונותן לנו מעט זמן לעכל את החדשות ואפילו לנוח מעט. אבל לא יותר מידי כי עוצמת האנרגיה המשתנה חזקה מאוד ובועטת אותנו קדימה לעשות! זאת בעזרתם האדיבה של מארס בדלי בזווית 90 לאוראנוס בשור. במפת המדינה הזווית הזו מתרחשת בתוך שטח המדינה ונראה שהסכנות והאלימות עלולות לפרוץ מבפנים.

18.5 הירח בסרטן מערער את הביטחון ונמצא מול שבתאי בגדי שמעלה את רף הביקורת והאשמות. כדאי לכוון את הביקורת פנימה ולבדוק מה לא נעשה נכון וכיצד ניתן לתקן על מנת לעלות.

ב19.5 ערב חג השבועות. הירח מתקדם בסרטן ונמצא מול פלוטו בגדי שמכריח אותנו לקלף שכבות ולעשות עבודה פנימית עמוקה על מנת להשתחרר מהמועקות והפחדים שמפריעים להתנהל ולהתקדם ביעילות.

20.5 הירח באריה ניצב מול מארס בדלי. במדינה אווירת אלימות ותסיסה גדולה כנגד השלטון. מבחינה אישית קיים כרגע פער בין הצורך לאהדה ואהבה מהחברה לבין הרצון החזק לשבור את המסגרות ולהתקדם בדרך האישית. אז מה כדאי? את כף המאזניים מחזיק אוראנוס בשור שמסמל מהפך ושינוי במוכר, הנוח והקיים. צומת הטי שנוצר כעת מוציא אותנו מאזור הנוחות כביכול. משפיע במיוחד על מזלות שור, עקרב, דלי ואריה שמרגישים עכשיו מאוד לא נוח בשגרה. עוד נקודה שמוציאה אותנו מאזור הנוחות, וונוס נכנסת לסרטן ומדגישה את הצורך בחום, אהבה, תמיכה ויציבות נפשית, אבל וונוס בזווית ישרה לכירון בטלה שמחדד לנו באופן כואב שהנקודה בה אנחנו נמצאים לא כל כך נוחים ואף מכאיבים וצריך לעשות שינוי. במידה ועולות בכם שאלות עמוקות הנוגעות למקום בו אתם נמצאים ביחס למה שהייתם רוצים, מוזמנים למפה אישית לגלות את כל הכלים העומדים בפניכם להתקדמות יעילה ומועילה.

מתי שאלתם את עצמכם האם שגרת חייכם ממלאה אתכם

21.5 שמש נכנסת לתאומים. מזל טוב! התאומים מסמל את הראיה הסובייקטיבית, תקשורת ראשונית של התינוק עם סביבתו הקרובה. התאומים מלאי אנרגיה, תזזיתיים, סקרנים. משכילים. צעירים בנפשם. עוסקים במספר תחומים במקביל ואינם יודעים מנוחה. תקשורת גבוהה, בעלי כושר שכנוע. הכוכב השליט מזל תאומים הוא מרקורי או בעברית חמה, כוכב הלכת הקרוב ביותר לשמש. כוכב התקשורת. המחשבה המיידית וזרימת הידע. איסוף מידע מסביב והעברתו. השמש בתאומים בזווית הרמונית למארס בדלי והרצונות עפים קדימה! מצד שני מרקורי שליט תאומים נמצא בשור בזווית הרמונית לשבתאי בגדי מאטים את המחשבות ומכריחים אותנו לתכנן ולארגן את המטרות.

22.5 נטייה להשוואתיות. שמש בתאומים בזווית 60 לכירון בטלה והנטייה להשוות את עצמנו לאחרים חזקה. במצב כזה הביטו פנימה ממקום של הודיה על כל הדרך שעשיתם עד עכשיו, כל מה שהשגתם ולאן אתם שואפים להגיע. הצבת מטרות מתוך שמחה והשתוקקות לצמיחה.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

59 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page