top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית סוף מאי 2018

23.5 מרגישים חוסר שליטה על תהליכים, חפצים וכסף למרות שאתם נורא רוצים לשלוט על מה שקורה? הירח בבתולה מול נפטון בדגים מדגישים לנו את הפער בין הרצוי למצוי. מומלץ להשתחרר כעת מביקורת עצמית ולזרום. מרקורי בשור מול יופיטר בעקרב תורמים לביקורת העצמית ולשפיטה. במידה וההוצאות הכלכליות גדלות מעבר למצופה, שימו לב מה עיקר ומה תפל על מנת למנוע פיזור כספי מיותר. בנוסף, יופיטר בעקרב בהרמוניה לנפטון בדגים, ההשראה במיטבה. חיבור מצוין לאינטואיציה. זמן טוב למדיטציה.

24.5 עד 29.5 שמש בתאומים בהרמוניה למארס בדלי. ערוצי התקשורת פתוחים וגבוהים והקליטה מהירה. אבל יחד עם זאת, מארס בדלי בריבוע לשבתאי בשור מכניסים חוסר יציבות, חוסר הלימה בין הידע התאורטי לבין רמת הביצוע. בנוסף, מרקורי בשור בזווית הרמונית לפלוטו בגדי מאטים את הקצב ומכריחים להשיל את כל מה שמיותר. כדאי לרשום עכשיו רעיונות ומחשבות, להכניס אותם לסדר כתוב ומובנה שישמשו אתכם בעתיד הקרוב.

25.5 עד 28.5 ונוס בסרטן מול שבתאי בגדי. תחושת חוסר בטחון, ביקורת עצמית גבוהה. כדאי עכשיו לשהות במחיצת אנשים הקרובים אליכם ביותר ולהימנע מביקורת מיותרת.

27.5 הירח נצמד ליופיטר בעקרב ושניהם בזווית הרמונית לנפטון בדגים. הצורך לשהות בקרב אהובים ולהיות נאהבים עצום. זמן נפלא לשחרור קליפות ודפוסים, רומנטיקה, מגע, אומנות ויצירה.

29.5 ירח מלא בקשת מול שמש בתאומים. מדגיש לנו את הפער בין הרצוי למצוי. המחשבות, והרעיונות רצים קדימה לעומת ההתקדמות האיטית בשטח. הפער הגדול עלול להציף כעסים מיותרים. כדאי לערוך רשימות של תכניות ומטרות מהעיקר לתפל ולחזק את האמונה מתוך הבנה שכל דבר בזמנו.

30.5 מרקורי נכנס למזל תאומים. למזל שלו! מרקורי בתאומים הוא המתרגם האישי של הסביבה דרך העיניים הפרטיות של כל אחד ואחת. מרקורי בתאומים אחראי על התקשורת הבין אישית הראשונית ובגוף על העיניים, מע' עצבים והמוח. כניסת מרקורי לתאומים משחררת מהכבדות שעטפה אותנו בימים האחרונים ומעבירים הילוך קדימה לקראת חודש יוני. :)

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

62 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page