top of page
  • מאיה גור פטל

יוני 2018

10.6 הרגשות מתנדנדים. התחושה היא שכל חוויה משפיעה עלינו רגשית ופעם מרגישים למעלה ורגע אחרי למטה. הירח בטלה בריבוע לוונוס בסרטן. איפה כרגע הנדנדה הרגשית פוגשת אתכם ומדוע?

שמש בתאומים בזווית 150 מעלות לפלוטו בגדי. התקשורת גבוהה, אבל שימו לב האם התקשורת נכונה וכנה. בנוסף, מרקורי בתאומים עולה על אוראנוס במפת ישראל מול יופיטר בקשת. מתעצמות אמירות נגד המדינה אל מול האמירות לטובתה.

11.6 – 12.6 הדחף חזק להתקדם אך בפועל ההתקדמות איטית משאתם רוצים? מארס בדלי 30 מעלות לשבתאי בגדי. זמן טוב לארגן את המטרות משלב הרעיון לביצוע ומתוך הבנה ומודעות ליכולות שלכם לעמוד במשימות בהצלחה.

13.6 מולד הירח בתאומים מסמל חודש קרוב של חוסר יציבות אז אל תתפלאו אם פעם אתם חושבים ככה ופעם ככה. מבחינת המדינה, מולד הירח מתרחש על אוראנוס הלידתי של המדינה ומסמל חודש לא יציב מבחינה ביטחונית והן תקשורת סותרת של המדינה אל מול מדינות חוץ - אוראנוס הלידתי במפת המדינה במעלה 24 תאומים בזווית הרמונית לקו האופק מעלה 24 במאזניים.

מרקורי באותו היום נכנס לסרטן ומשנה לנו את התקשורת לרגישה ומופנמת.

14.6 – 16.6 וונוס נכנסת לאריה ומכניסה רומנטיקה וניצוצות לאוויר. אבל זמן קצר אחרי כניסתה לאריה, נוצר ריבוע בינה לבין לאוראנוס בשור שעלול להביא למלחמות על אגו, כל אחד בטוח באמת שלו ומתבצר בעמדה שלו. במפת המדינה, יכול להביא לפעולת פתע של הממשל כנגד מבצעי טרור.

15.6 מצב הרוח רגיש כאשר הירח בסרטן צמוד למרקורי ושניהם מול שבתאי בגדי. זווית זו מסמלת מיקוד אנרגטי סביב הבית, חשיבות הבית ואנשיו וכן נושאים שאינם פתורים במסגרת זו ויש לעבוד עליהם.

16.6 הירח נכנס לאריה ונצמד לוונוס. שניהם בריבוע לאוראנוס בשור. הצורך באהבה ואהדה מהסביבה מתעצם ועם זאת, סכנה מעימות מי צודק ומי קובע. מזלות אריה ושור שייכים לקבוצת הפיקסים, המקובעים. אנרגיה זו עלולה להביא להתבצרות חזקה של כל אחד בעמדה שלו מבלי יכולת הקשבה והבנה של הצד האחר. מבחינת המדינה, הירח וונוס צמודים באריה עולים על הירח הלידתי באריה של המדינה המייצג את בית השלטון שמקשיח עמדתו למען בטחון במדינה – מרקורי בסרטן מול שבתאי בגדי. מבחינה אישית לא מומלץ להיכנס לעימותים כרגע ואם כבר נכנסתם, עצרו לרגע, כנסו לפרופורציה ותראו את העוצמה והכח של החמלה.

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

60 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page