top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה המשך יוני 2018

מרגישים ערפול חושים? חוסר פוקוס? הירח בבתולה מול נפטון בדגים מערפלים את המחשבות. כדאי לנצל את הזמן לחופשה, הנאה, שחרור והרפיה. נוסף על כך, ישנו משולש מים בשמיים כרגע – מרקורי בסרטן יחד עם נפטון בדגים ויופיטר בעקרב מעצימים את התחושות והרגשות הפנימיים. זמן למדיטציה, אומנות וכל ביטוי רגשי שאינו מצריך שימוש במיינד.

20.6 ונוס באריה מכניסה אוירה רומנטית אבל נוצר צומת T בינה לבין אוראנוס בשור (זווית 90) ומול מארס בדלי (180 מעלות). צומת זו מתרחשת על קבוצת המזלות הפיקסים, הקבועים ועלולה להעלות את המתיחות במדינתנו על רקע גאווה יתרה, כל אחד בטוח בצדקת דרכו ואין הקשבה וחמלה לצד האחר.

21.6 היום הארוך בשנה! היום בו שעות האור בחצי הכדור הצפוני הארוכות ביותר לעומת שעות הלילה. ממחר שעות האור מתקצרות עד ליום הקצר ביותר בשנה בו שעות האור מעטות ביותר לעומת שעות הלילה שחל ב21.12.

היום שמש נכנסת לסרטן. מזל טוב!!! הסרטן מרגיש בטחון בבית, בסביבתו הקרובה. עטוף בחזות נוקשה המסתירה את הרוך והפגיעות מבפנים. רגיש, מופנם, בעל מצבי רוח משתנים. הסרטן מסמל את האם המגוננת על ילדיה בכל מחיר. מזל סרטן מייצג את השורשים מהם צמחנו. עם מעבר השמש לסרטן, הרגישות והלחות עולות. האווירה נעשית משפחתית ומכינה אותנו לזמן איכות בחופש עם בני המשפחה כיאה למזל סרטן.

21.6 עד 25.6 ונוס באריה מול מארס בדלי מביאים לעליית מדרגה מבחינת עמידה על עקרונות, כעסים ואלימות. ההשהיה מגיעה היום מירח שנמצא במאזניים השואף להרמוניה ואהדה מהסביבה.

22.6 עד 24.6 מרקורי בסרטן מול פלוטו בגדי מכביד על האווירה ומעמיד אותנו במקום שמחייב אותנו להיפרד מכל מה שאינו משרת אותנו על מנת להתקדם בביטחון.

23.6 הירח נכנס לעקרב וניצב מול אוראנוס בשור. במפת המדינה המצב הביטחוני מאוד רגיש ונפיץ. התחושה היא של חוסר יציבות. היתרון הוא שניתן להפיץ אור, שמחה פנימית ואהבה בעזרת ונוס באריה.

24.6 האמוציות חזקות מאוד כאשר הירח נצמד ליופיטר בעקרב ומעצים את משולש המים בשמיים יחד עם נפטון שנכנס לנסיגה בדגים ומרקורי בסרטן. אם אתם מרגישים חלשים פיזית ומקוררים כדאי להרפות כרגע, לנוח וליהנות מהים :)

25.6 עד 27.6 האווירה כבדה עם שמש בסרטן מול שבתאי בגדי. עייפות, שחיקה והאטה במרוץ היום יומי. מושפעים מאנרגיה זו בעיקר מזלות סרטן, גדי, טלה ומאזניים ומומלץ לכם להאט את הקצב.

26.6 מארס נכנס לנסיגה בדלי. מארס, שליט מזל טלה מסמל את האנרגיה הגברית, פורץ הדרך, הניצוץ לעשיה. מארס נכנס לדלי במאי והקצין את תכונות הדלי. מעלה את רף האלימות, הקבוצות החלשות באוכלוסייה, דחף אדיר לשוויון זכויות וצדק חברתי. בנוסף, מארס בדלי מעצים את האמרה לחשוב מחוץ לקופסא, הזדמנות לרעיונות חדשים והמצאות. כעת מארס נכנס לנסיגה בדלי והאווירה היא של "צפה לבלתי צפוי". פעולות עלולות לקרות מתוך מקום של אין מה להפסיד. נסיגת מארס תהיה עד ל27.8 ובזמן ארוך זה מבחינה אישית כדאי לזרום עם השינויים ולא להתנגד להם.

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

77 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page