top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 11.7 עד 18.7

מרגישים את הלחות, תשישות וחוסר ריכוז? מארס בנסיגה בדלי על ציר הדרקונים מטשטש את הפוקוס ומעלה את חוסר הסבלנות. אבל בשורות טובות!

11.7 עד 16.7 שמש בסרטן מול פלוטו בנסיגה בגדי מכבידים על האווירה. הצפת רגשות לעבודת ניקיון פנימי. אם אתם חשים כבדות, חוסר וודאות, מועקה, זה זמן לחשבון נפש. הצד החיובי הוא שיש משולש מים כרגע עם שמש בסרטן, נפטון בדגים ויופיטר בעקרב שיוצא מהנסיגה בה היה בארבעת החודשים האחרונים ומשחרר אותנו במעט מהתקיעות בה היינו. זמן לשתף רגשות ממקום בוגר ומלא בחמלה ומחילה.

12.7 משולש אדמה מככב עכשיו. וונוס בבתולה מחושבת, שכלתנית וקרירה בהרמוניה לאוראנוס בשור הדוחף לשינויים ובהרמוניה לשבתאי בגדי שמכריח אותנו לבדוק היטב כל צעד קדימה. לכאורה משולש אדמה זה משפיע לטובה מבחינת התקדמות אישית וכלכלית אבל ב13.7 ישנו ליקוי חמה חלקי על ציר סרטן וגדי ובדיוק על פלוטו בנסיגה בגדי. ליקוי זה מערער את הקרקע תרתי משמע. מרעידות אדמה פיסית ונפשית, עלול הליקוי להוביל ללקיחת החלטות ממקום של חוסר בטחון ורגש נמוך. לכן מוטב כעת לדחות החלטות הנוגעות בקריירה ובהשקעות כלכליות.

ליקוי חמה חלקי על ציר גדי סרטן

13.7 ליקוי חמה חלקי 20 מעלות בסרטן בדיוק מול פלוטו בנסיגה בגדי. הליקוי יתרחש מעל אזור אוסטרליה אבל יורגש בכל הכדור. ברמה הפיזית הליקוי משפיע על אי יציבות הקרקע, הים, שיטפונות. מבחינת המדינה, הליקוי עלול להביא להפסדים כלכליים ובידוד המדינה אל מול מדינות חוץ עקב התבטאות לקויה של הממשל. מרקורי צמוד לשבתאי הלידתי באריה המייצג את בית השלטון.

14.7 – 15.7 שבתאי בגדי מול וונוס לידתי במפת ישראל בסרטן. הכלכלה בהאטה. התחושה הכבדה עדיין יושבת עלינו. הירח באריה על האריה הלידתי של ישראל מול מארס בנסיגה בדלי מעלה שוב את מרמור העם אל מול התנהלות השלטון. בנוסף, מרקורי באריה על שבתאי הלידתי של ישראל בזווית 150 מעלות לנפטון בדגים. אנרגיה שמציפה את חוסר היושר והטוהר של השלטון כלפי העם.

16.7 – 18.7 מרקורי באריה בזווית 150 מעלות לפלוטו בנסיגה בגדי. שימו לב למה שאתם אומרים ומבטיחים. האם יש כיסוי להבטחות או שזה מתוך רצון להרשים וזו אחיזת עיניים. כנ"ל לגבי הבטחות וסיפורים שמספרים לכם.

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

החלה ההרשמה לקורס אסטרולוגיה מתחילים!

052-8448277 לפרטים נוספים והרשמה.

81 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page