top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 19.7 עד 26.7

ימים חמים עוברים עלינו.

19.7 ההפגנות בעם כנגד השלטון במדינה מתחזקות. מארס בנסיגה בדלי מסמל את העם מול הירח הלידתי באריה המייצג את בית בית השלטון במדינה.

20.7 הירח מגיע לעקרב וניצב מול אוראנוס בשור. סכנות מפני מלחמות אגו וביצוע מהלכים מתוך מסקנה רגשית מוטעית. בנוסף, שבתאי בנסיגה בגדי מול ונוס הלידתי בסרטן של מפת המדינה מזהירים אותנו מרגישות יתר, ממקורות מים ומהים.

21.7 מרקורי כוכב התקשורת עוצר את התקדמותו באריה לקראת הנסיגה שלו שתחל ב26.7 עד 19.8. כדאי לשים לב טוב לתמרור עצור שנוצר כעת ולראות היכן מבחן הגאווה פוגש אותנו עכשיו! האם יש בסיס מאחורי המילים או שמדובר באחיזת עיניים.

נוסף על כך, הירח נצמד ליופיטר בעקרב ועלול להציף רגשות עמוקים.

22.7 צום תשעה באב. זכר לחורבן בית המקדש הראשון והשני ואסונות נוספים שקרו ביום זה לעמנו.

ונוס בבתולה מול נפטון בדגים מדגישים לנו באותו יום את חובת ההוכחה עלינו לעשות ולא רק לדבר.

על מנת להיות במקום שאליו אנחנו משתוקקים, צריך לקחת אחריות ולהיות בפעולה, נתינה וקבלה.

23.7 שמש עוברת למזל אריה. מזל טוב אריות! האריה מאיר את הסביבה. מסמל את האגו כפרסונה, האריה מלך החיות, אוהב את מרכז הבמה, מפיץ אור ומרעיף אהבה ונתינה לסביבתו הקרובה. דמות סמכותית בעלת נפש אצילה. עלול לנטות לגאוותנות יתרה, כיבושים, ראוותנות, פזרנות, כוחניות על ילדיו וסביבתו, דרמתיות. האהבה נותנת לאריה את כח החיים.

קונסטלציית הכוכבים במזל אריה

24.7 – 25.7 צומת T במזלות הפיקסים מחזק את הדרמה. שמש באריה בזווית 90 מעלות לאוראנוס בשור ומול מארס בנסיגה בדלי. במדינה הפגנות ומחאות עלולות לעלות שלב ולהחריף ולערער את יציבות השלטון.

מבחינה אישית ישנו ניגוד אינטרסים גדול, מצד אחד רצון להראות לכולם שהכל תחת שליטה ומצד שני תחושת חוסר יציבות פנימית חזקה שמעוררת כעסים והלקאה עצמית. מומלץ לשתף אחרים ולהיות כנים עם עצמכם על מנת להיות ממוקדים בעיקר ולא בתפל.

26.7 מרקורי נכנס לנסיגה באריה עד 19.8. טכנית מה זה אומר? מרקורי כוכב התקשורת מסיים הקפה סביב השמש מידי שלושה חודשים. בשל הטווח הקצר בינו לבין השמש, בסוף היקף הוא מאט את התקדמותו. מנקודת מבטנו מכדה"א נראה כאילו מרקורי נסוג לאחור כאשר בעצם הוא מתקדם לאט יותר. מבחינת המדינה - מזל אריה במפת ישראל מייצג את בית השלטון וכאשר מרקורי בנסיגה במקום זה, יש חוסר יציבות והתנדנדות במגוון נושאים מצד השלטון וממול מארס בנסיגה בדלי המסמל את העם! מגביר את התסיסה של קבוצות שונות בעם לגבי חוסר צדק עבורם. נוסף על כך, מרקורי בנסיגה באריה בריבוע לשמש הלידתית של ישראל, שינויים מהותיים מבחינת תפיסת הערכים של המדינה מכיוון ששור הוא המזל של המדינה ושליטו ונוס מייצג ערכים ומאותגר כרגע ע"י מרקורי שנמצא בנסיגה בבית השלטון!

מבחינה אישית הנסיגה של מרקורי באריה נוגעת במקום שצמא לאהבה, אהדה והערצה. בדקו היכן אתם מרגישים כעת בטחון עצמי ירוד, כעס, חוסר סבלנות ורעב לאהבה. הימנעו מעימותים שעלולים להוריד אתכם רגשית, השתדלו להיצמד לענווה וחמלה.

וב27.7 ליקוי ירח מלא מעל ישראל! על כך אפרט בתחזית הבאה.

עד כאן.

באהבה,

מאיה גור פטל

החלה ההרשמה לקורס אסטרולוגיה מתחילים  052-8448277 לפרטים נוספים והרשמה. ו

99 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page