top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 1.8 - 8.8

1.8 מארס קרוב ביותר לכדה"א מאז 2003 ונמצא מול השמש באריה. שניהם בזווית 90 מעלות לאוראנוס בשור. ובנוסף, אנרגיית ליקוי הירח עדיין מהדהדת ומרקורי בנסיגה באריה. ישנה ממש תחושה חזקה של מלחמת התשה. האנרגיות הפועלות עכשיו חזקות מאוד ומנוגדות אחת לשנייה כאשר כל אחת מתנגשת באנרגיה השנייה. אז איך זה בא לידי ביטוי? מזל אריה מככב עכשיו והרי ידוע כי האריה הוא מלך החיות, השולט, מרכז הבמה ומושא הערצה. מזל אריה נקרא גם המאהב הלטיני, הרומנטיקן. בימים אלו מזל אריה מאותגר מכמה כיוונים, מול השמש באריה כרגע נע מארס בדלי בנסיגה ומביא אתו דחף אדיר לניפוץ מסגרות. לשנות דברים שאנחנו דוחים זמן רב. שימו לב כמה מערכות זוגיות הסתיימו מרגע שמארס נכנס לנסיגה בדלי.

אנרגיה חזקה זו מקבלת תגבורת מאוראנוס בשור שניצב 90 מעלות לשמש באריה מול מארס בדלי. הלחץ לשנות חזק מאוד. מעין דחיפה אדירה לעשות ולא רק לדבר.

במדינה דחף חזק מצד מיעוטים וקבוצות שונות בעם לשינוי בשלטון.

יופיטר בעקרב על זנב דרקון עלול להביא לפעולות כוחניות של השלטון כנגד מיעוטים וקבוצות שונות בעם מתוך אידאולוגיה של הגנה על המולדת ועל העם היהודי. אך מצד שני שבתאי בנסיגה בגדי בהרמוניה לאוראנוס בשור ומול ונוס הלידתי במפת המדינה בסרטן בית 9 מונעים חלק מהפעולות הכוחניות מתוך מקום של פחד מביקורת עולמית ונידוי.

2.8 מרקורי בנסיגה באריה בזווית 90 מעלות לשמש הלידתית של המדינה. דגש על הבעייתיות בהתבטאות השלטון כלפי העם מתוך מקום של ערכים למדינה. האם השלטון משרת את העם או הפוך.

3.8 עד 9.8 שמש באריה בזווית 90 מעלות ליופיטר בעקרב. אנרגיה טעונה מאוד בין מה שמקרינים החוצה לבין מה שמתחולל בפנים. על מה אנחנו משקיעים את האנרגיה שלנו וכיצד?

אנרגיה זו עלולה להביא לעודף התלהבות ופרספקטיבה לא נכונה לגבי התנהלות והתקדמות כרגע. מומלץ להאט את הקצב ולבדוק האם המהלכים מתאימים ליכולות שלנו או שנכנסים לנעליים גדולות מידי.

4.8 הירח נצמד לאוראנוס בשור ושניהם בזווית 90 מעלות למארס בנסיגה בדלי. פעולות נעשות מתוך דחפים אימפולסיביים. תחושת מיאוס שעלולה להביא לשינויים פתאומיים. אבל, שבתאי בנסיגה בגדי מחזיק את המושכות חזק ומכריח לתת שיקול דעת על כל מהלך.

7.8 ונוס נכנסת למזל מאזניים. מזל הבית של ונוס והאווירה נעשית נעימה וחברותית יותר. ישנה כעת הזדמנות לתקשורת בונה ומפרה. הבנה הדדית וסבלנות. שיתוף ומדידת ערך עצמי דרך החברה.

8.8 אוראנוס נכנס היום לנסיגה בשור עד ינואר 2019 ולנו יש את הזכות להיכנס למסע ארוך פנימה ולבחון אלו התניות של החברה והרגלים הנוחים לנו כביכול, בעצם מהווים מכשול עבורנו מלהתקדם אל עבר המטרות. להבנה עמוקה ופרטנית של המסע פנימה ברמה האישית מוזמנים לפגישה של שעה וחצי על המפה האישית שלכם.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

ההרשמה לקורס אסטרולוגיה מתחילים בעיצומה. לפרטים והרשמה 052-8448277

62 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page