top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 9.8 עד 20.8

הגענו לעיצומו של החודש החם בשנה! והפעם יש לנו שבעה כוכבים בנסיגה! אז בנוסף להשלת הבגדים המיותרים, אנחנו בעיצומו של תהליך השלת שכבות וקליפות מיותרות להמשך המסע.

9.8 הירח בסרטן עולה על ונוס הלידתי של ישראל וניצב מול שבתאי בנסיגה בגדי. אם עולה בכם הצורך לבלות בקרבת בני משפחה או חברים מאוד קרובים, זה הזמן.

מרקורי בנסיגה באריה נצמד לשמש. מבחינה אנרגטית התקשורת אינה במיטבה. לא רואים את המציאות כפי שהיא ולא מומלץ לתת עכשיו ביקורת.

9.8 עד 11.8 ונוס במאזניים בהרמוניה למארס בנסיגה בדלי, אנרגיה טובה לתקשורת בין אישית, שיתוף הדדי ויצירת קשרי חברות חדשים. אבל! להיזהר עם העברת ביקורת כי ונוס במאזניים מול כירון בטלה וההלקאה העצמית גם ככה עובדת שעות נוספות עכשיו. כמו כן, ונוס במאזניים בזווית 150 מעלות לאוראנוס בשור, עלולים להיווצר קצרים בתקשורת עד כדי ניתוק יחסים. ועוד היבט נוסף, ונוס בזווית 90 מעלות לשבתאי בגדי שבוחן אותנו עד כמה אנחנו מוכנים להיחשף מבלי לקבל ביקורת שתפגע בנו.

11.8 ליקוי חמה חלקי. שמש וירח באריה במעלה 18. הליקוי יראה מעל צפון אירופה וצפון אסיה אבל ישפיע על כל הכדור. השיא יהיה ב12:57 שעון מקומי. מרקורי בנסיגה באריה צמוד לליקוי! יופיטר בעקרב 90 מעלות לליקוי. נפטון בדגים 150 מעלות לליקוי. פלוטו בנסיגה בגדי 150 מעלות לליקוי. יום עוצמתי מאוד שישפיע על החודשים הבאים. אנרגטית הליקוי מסמל את הדרך בה אנחנו מאירים את הסביבה. איך אנחנו מתקשרים עם משפחה, חברים ומכרים. האם אנחנו בצניעות וענווה או בהתנשאות ויהירות. הליקוי הנוכחי עלול להביא כעסים ומתחים גדולים על רקע חילוקי דעות לגבי מי יודע וצודק. אנרגית הליקוי מדגישה לנו את העובדה שאנחנו בורג מזערי במערכת, תלמידים נצחיים. אז גם אם נדמה לנו שיודעים מה נכון, יש לכבד את הצד האחר ולתת לו את חופש הבחירה.

12.8 – 13.8 שמש באריה בזווית 150 מעלות לפלוטו בנסיגה בגדי. זווית מאתגרת שמכריחה אותנו לבדוק היטב האם קיים פער בין הביטוי שלנו כלפי חוץ לבין הפנימיות שלנו. אנרגיה חזקה שיכולה להביא לכעסים מאוד גדולים על הסביבה, תסכול מתוך קורבנות. ומצד שני האנרגיה הזו יכולה להביא למודעות עצמית גדולה, לקילוף שכבות, לקיחת אחריות ולשלווה.

13.8 מארס הנסוג חוזר לגדי, יש לנו הזדמנות לבדוק ולחדש את המטרות שהצבנו לעצמנו לפני שהתחיל את הנסיגה בסוף יוני. מארס נעלה במזל גדי וכעת המטרות ברורות ופרקטיות יותר.

14.8 ירח נצמד לוונוס במאזניים ושניהם בזווית הרמונית למרקורי בנסיגה באריה. וונוס שליטת מאזניים נמצאת עכשיו בבית ומשרה אווירה של רוך והרמוניה. החיבור כעת לירח ולמרקורי מעלה את רף הרגשות. הנטייה כעת לחשיפת רגשות ופתיחות גדולה. כדאי לשים לב לדרך שבה הרגשות נחשפים כי עדיין מרקורי בנסיגה והדברים שנאמרים עלולים להתפרש אחרת ממה שרצינו לשדר.

17.8 הירח נצמד ליופיטר בעקרב ושניהם בזווית הרמונית לנפטון בדגים. יום של השראה, יצירה, חיבור עמוק לרגשות ע"י מדיטציה, אומנות.

18.8 הירח בעקרב עולה על כירון הלידתי במפת ישראל מול השמש הלידתית בשור. תחושת קורבנות של קבוצות שונות במדינה אל מול הרצון לשפע ובטחון. ומנגד, ירח בעקרב 90 מעלות לשמש באריה על מארס הלידתי במפת ישראל, מייצג את נוקשות השלטון והכוחניות כלפי המוחים.

20.8 מרקורי יוצא מהנסיגה באריה ונמצא במצב של עצירה כרגע לפני שחוזר להילוך ישיר. התקשורת עדיין לקויה וונוס במאזניים בהרמוניה למרקורי באריה. אמנם האווירה נעימה והתקשורת כביכול זורמת אבל היזהרו מהצורך להרשים שעלול לסטות מן האמת ולהציג אתכם בסופו של דבר באור לא אמין.

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל.

נמשכת ההרשמה לקורס אסטרולוגיה מתחילים! לפרטים והרשמה 052-8448277

121 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page