top of page
  • מאיה גור פטל

ספטמבר 2018

שנת לימודים חדשה החלה!! בכיכובו של מזל בתולה המסמל רצינות וחזרה לשגרת לימודים ועבודה. הבתולה מקשר ומתרגם בין רוחניות לארציות. בני מזל בתולה בעלי עין חדה, רואים את כל הפרטים הקטנים המרכיבים את השלם. מחוברים לקרקע, מדויקים, פרקטיים, מעשיים.

מזל בתולה

3.9 עד 9.9 השמש בבתולה מול נפטון בדגים יוצרים ערפול חושים, תשישות וחוסר מיקוד למרות הדחף לחזור לשגרה ולהתקדם במלוא המרץ – מארס חזר למסלול ישיר בגדי לאחר נסיגה ארוכה מסוף יוני 2018. אז אם אתם מרגישים עייפות עכשיו כדאי להתקדם לאט ובטוח.

ב3.9 תחושת ספק פנימי עלולה לעלות בכם. כדאי לשתף בתחושות אלה חברים קרובים ולבדוק האם קיים בסיס מוצדק לחשש או שאין לתחושה זו אחיזה במציאות. ירח בתאומים בריבוע לנפטון בדגים.

3.9 עד 6.9 ימים אלו טובים למשא ומתן, סגירת חוזים, יחסים רומנטיים ומפגשים חברתיים. ונוס במאזניים בהרמוניה למרקורי באריה.

3.9 – 8.9 ונוס במאזניים על האופק של מפת המדינה בריבוע למארס בגדי שנמצא על הIC של מפת המדינה. ישנו ניגוד אינטרסים בולט בין הצורך באהדת מדינות חוץ לעומת פעילות אגרסיבית למען בטחון המדינה..

5.9 מצב הרוח רגיש מעט ומופנם היום. כדאי לנוח מעט בבית על מנת לעשות סדר בפעולות ולשהות בקרבת אנשים הקרובים אליכם ביותר. הירח בסרטן מול שבתאי בגדי.

6.9 התקשורת בונה ומפרה. הזדמנויות לקידום בעבודה, סגירת חוזים, לימודים חדשים. מרקורי כוכב התקשורת נכנס לבתולה ונוצר משולש אדמה חזק בשמיים בינו לבין אוראנוס בשור ושבתאי בגדי. הזדמנות לבניה והתקדמות.

7.9 הפרקטיות במיטבה! אחרי תקופה ארוכה בה עשיתם עבודה פנימית על מה ניתן לקחת אחריות ועל מה לא, שבתאי יוצא מהנסיגה בגדי, כעת הגיע הזמן להתקדם ולפעול מתוך מקום שלם וידיעה מה היכולות שלך ומה הגבולות.

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

052-8448277

84 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page