top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 9.9 עד 15.9

ערב ראש השנה בא עלינו לטובה לאחר עבודת נקיון פנימי והצבת מטרות ותוכניות לחודשים הבאים. עם זאת, התמונה אינה ברורה והתחושה היא כי רב הנסתר על הגלוי. מולד הירח הערב בבתולה צמוד לשמש מול נפטון בדגים.

9.9 רף הרגישות עולה. ונוס נכנסת לעקרב ויוצרת ריבוע למארס. זמן רגיש למפגשים חברתיים ובוודאי לארוחת חג משפחתית. כדאי להימנע מביקורת כלפי קרובים. יש כעת נטייה לצרות עין וליציאות באין כניסה. התפרצויות וויכוחים. שמירה על פרופיל נמוך תעשה כעת רק טוב לכל הצדדים.

ונוס בעקרב באופן כללי עלולה להביא לקנאה אחד בשני ולכעסים. הצד הגבוה של ונוס בעקרב מביא אותנו להתבוננות פנימית עמוקה וכנה באמת שלנו, הכוללת את הצדדים היפים והפחות יפים. ומכאן התעוררות והארה לגבי השאלה למה בעצם קיימת קנאה? או במילים אחרות, מה לא שלם אצלנו ודורש עבודה ומאמץ מאתנו על מנת להגיע לשלום פנימי אמיתי ולשלווה.

10.9 עיצומו של החג מתאפיין במעט חוסר סבלנות אחד כלפי השני, בעיקר במערכות יחסים ולקרובים אלינו ביותר. הבעיה היא שעם ונוס בעקרב אנחנו עלולים לפרש חוסר סבלנות כחוסר אהבה, פרגון ולבחור להיעלב. אנא הימנעו מהרגש הנמוך. ואם נקלעתם לסצנה של קצרים בתקשורת וחוסר סבלנות, זכרו, זה לא שלכם.

11.9 יום שלישי של החג עם עוצמות אנרגיה חזקות מאוד של ונוס בעקרב מול אוראנוס בשור. אנרגיה רגשית חזקה של שינויים. קילוף שכבות מיותרות וחשיפה של האמת הפנימית על כל רבדיה. צורך אדיר בשינוי בשגרה, הבית, בסביבה, באורח החיים. ישפיע בעיקר על מזלות עקרב, שור, אריה ודלי שירגישו באופן ישיר קילוף שכבות פנימי וגילוי רבדים חדשים במבנה האישיות.

12.9 התעצמות הרגשות עלולים ליצור חוסר סבלנות. הירח נצמד לוונוס בעקרב מול אוראנוס בשור. הנושאים בהם אינכם מסופקים רגשית מבעבעים כרגע ודורשים שינוי מן היסוד. כדאי לעצור ולהרגיש את החיבור אל המטרות והתוכניות כדי למזער את החוסר שקט הפנימי.

13.9 – 14.9 הביטחון האישי עולה. האינטואיציה הרגשית מתחדדת. עם זאת, התקשורת אינה חזקה וזאת למרות שמרקורי כוכב התקשורת נמצא במזל שלו בתולה, מכיוון שניצב אל מול נפטון בדגים שגורם לטשטוש, ערפול חושים, עייפות וחוסר יכולת לראות את התמונה ברורה כפי שהיא.

15.9 התקשורת חוזרת להיות חדה וברורה. חוסר שקט פנימי עלול שוב פעם לעלות ואתו כעסים והאשמות כלפי הסביבה. מומלץ לשהות בטבע. לטייל עם חברים ולנקות את הראש מהמחשבות המיותרות על מנת להתמקד בעיקר באופן ממוקד ומדויק.

עד כאן,

שנה טובה ומתוקה

באהבה

מאיה גור פטל

61 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page