top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 3.10 - 10.10

איך הזמן טס כשנהנים! החגים מאחורינו והשגרה לפנינו... אז מה בתחזית?

3.10 הירח בסרטן מול פלוטו בגדי שנמצא בעצירה לפני חזרה להילוך קדימה ושניהם בריבוע למרקורי במאזניים. האווירה כבדה ויש ממש תחושת וואקום שהחלה עוד ב1.10. התחושה הזו באה לקלף מאתנו את השכבות המיותרות, לפרק מה שלא עובד נכון ולהכין אותנו לתקופה החדשה המגיעה אלינו לטובה.

4.10 הירח באריה מול מארס בדלי ושניהם בריבוע לוונוס בעקרב. אנרגיה חזקה על קבוצת מזלות הפיקסים, המקובעים. אם אתם חשים מתח באוויר וחוסר צדק, זה לא הזמן להילחם על האמת שלכם. הנטייה כרגע היא שכל אחד מתקבע בעמדה שלו ללא יכולת הקשבה לצד השני. העימות יכול להביא למתח גדול יותר ולכן מומלץ להמנע ממנו מלכתחילה.

5.10 פער בזווית הראיה, פער דיעות. עלול להיווצר משבר אי אמון בין מכרים, בזוגיות ובמקום עבודה עקב היווצרות קרע בין המקום המרצה לבין הרצון הפנימי. מרקורי כוכב התקשורת, הקרוב ביותר לשמש נמצא במאזניים בריבוע לפלוטו הכוכב הרחוק ביותר מהשמש, הנמצא בגדי. נוצר חיכוך בין שתי אנרגיות מנוגדות מאוד. מרקורי מוחצן וחם בניגוד לפלוטו המופנם והקר.

6.10 וונוס הכוכב השני מהשמש נכנס לנסיגה בעקרב למשך ארבעים ימים עד ל16.11. כוכב וונוס מסמל את היופי, השפע, חסד אלוקי, ערכים, רכוש, אסתטיקה. וונוס נכנס לנסיגה כל שנה וחצי ומידי שמונה שנים מסיים במסלולו צורת פנטגרם. כדאי לבדוק היכן הייתם לפני שמונה שנים מבחינת ערך עצמי והאם יש חוויות מאז החוזרות על עצמן היום. במסלול הנסיגה הנוכחי יצמד כוכב וונוס לשמש ב26.10. צמידות זו מסמלת נקודת התכה בה הערכים שלנו יכולים לקבל משמעות נוספת או שינוי מהותי. אנרגיה זו יכולה להביא לניתוקים, פרידות והתחלות חדשות. מאותו תאריך וונוס תשתנה מנוגה לאיילת השחר.

הנסיגה של וונוס עכשיו מתרחשת בריבוע למארס בדלי ועלולה להביא למתחים בזוגיות, מתח בתקשורת הנובע מקנאה, ערך עצמי נמוך וכעסים ממקום של אגו.

היום, הירח בבתולה יוצר משולש אדמה עם אוראנוס בשור ושבתאי בגדי. אנרגיית אדמה שמתחברת בול לתחילת הנסיגה של וונוס בעקרב הנוגעת בדימוי עצמי. משולש האדמה דוחף אותנו לעבודה פנימית ועמוקה של קילוף שכבות וחשיפת שכבות פנימיות במבנה האישיות תוך כדי הבנה ותכנון רמת הביצוע בהתאם ליכולות שלנו.

הולדת וונוס, אפרודיטה מציורו המפורסם של בוטיצ'לי מימי הרנסאנס

7.10 תחושת ערפול חושים. התמונה אינה ברורה ולכן לא מומלץ לחתום על חוזים או להתחיל פרויקט חדש כעת. פשוט לזרום עם מה שיש. הירח בבתולה מול נפטון בדגים.

8.10 תחושת חוסר הבהירות מתחזקת כאשר שמש במאזניים בזווית 150 לנפטון בדגים. להימנע מחתימה על חוזים ואם אין ברירה, לשים לב לכל הפרטים הקטנים. הפער בין ההבטחות לבין המציאות גדול.

9.10 מולד הירח במאזניים צמוד לשמש מעצים את הרצון להרמוניה, שוויון וצדק חברתי. ירח ושמש במאזניים מביאים לזרימה, הבנה ופוריות בתקשורת בין אישית. אבל, שניהם בזווית 150 מעלות מאתגרת לנפטון בדגים. שימו לב להבטחות שאתם אומרים או שמבטיחים לכם. האם יש כיסוי? האם יש בסיס מוצק לדברים הנאמרים או שהם בגדר אחיזת עיניים.

10.10 נטייה לכעסים מתוך קנאה ורכושנות. וונוס בנסיגה בעקרב בריבוע למארס בדלי. אם אתם בסיטואציה שמעלה בכם כעס או במפגש עם אדם שמכעיס אתכם, צאו לרגע מהבועה הפרטית ונסו לראות איזה שעור עומד מאחורי החוויה הזו? באיזו נקודה נגעו בכם שעלתה מידת הכעס ומרירות ולמה? עם איזה חלק במבנה האישיות אתם לא שלמים ומדוע? אנרגיה זו נוגעת בעוצמה גדולה יותר במזלות עקרב, שור, דלי ואריה. אם אתם מבין אלו שמרגישים את האנרגיה בחוזקה ומלאים ביותר שאלות מאשר תשובות, מוזמנים למפה אישית של שעה וחצי.

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

קורס אסטרולוגיה מתחילים יוצא לדרך ב12.10.2018. לפרטים נוספים אנא פנו אלי בשמחה!

149 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page