top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 11.10.18 עד 18.10.18

שבוע עוצמתי מאוד של עבודה רגשית עמוקה ואינטנסיבית לפנינו:

11.10 עוצמת הרגש גבוהה מאוד ומתוחה. הירח בעקרב נצמד לוונוס בנסיגה ושניהם בריבוע מדויק למארס בדלי. אתם עלולים להרגיש חוסר סבלנות במערכת זוגית, בסביבת עבודה, בבית ועם חברים, אבל בעיקר עם עצמכם. המאבק כרגע נובע ממקום של מי צודק. מי שולט ומי נשלט. נוסף על כך, מרקורי נכנס גם כן לעקרב וניצב מול אוראנוס בשור ומאיר לנו את העובדה שליקום סדר וקצב משלו ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו לסדר הזה. אז גם אם תוכניות שהצבנו לעצמנו לא מתקדמות לפי המצופה כרגע, יש כאן שעור של אמונה, חוזקה פנימית וסבלנות. בנוסף, בתקשורת בין אישית, מומלץ להיזהר מעקיצות ועלבונות ובכלל מיציאות באין כניסה! בסופו של דבר לכולנו יש רגשות ולכל אחד זווית ראייה שונה שיש לכבדה.

12.10 מקלפים שכבות. שמש במאזניים בריבוע לפלוטו בגדי. השמש מאירה החוצה את התכונות שלנו בניגוד לפלוטו הכוכב הרחוק ביותר מהשמש במערכת השמש ומסמל את העולם הפנימי הסמוי מן העין. אנרגיה זו מסמלת קונפליקט לא פשוט בין הכח של האני המוחצן לבין הכח של הרגשות החבויים, פחדים, חוסר בטחון ועוד. שימו לב אלו חוויות ואנשים אתם ממגנטים אליכם ומדוע. איזה צד מניע אתכם לפעולה כרגע? הצד המודע והמואר או פחד וחוסר בטחון? האם אתם שולטים במצב או נשלטים? נוסף על כך, הירח נצמד ליופיטר בעקרב והאינטואיציה מתחזקת. שימו לב האם אתם במקום שמאשימים את הסביבה או במקום של מודעות ולקיחת אחריות.

13.10 – 14.10 מצד אחד, האווירה מעט קלילה יותר כאשר הירח נכנס לקשת ומשחרר קצת מן המתח והעומס הרגשי של הימים האחרונים. מצד שני, עלולה להיווצר עוינות ובריונות כתוצאה מהמתיחות בין מארס וונוס בימים האחרונים ושמש במאזניים בריבוע לפלוטו בגדי. אור מול חושך. מי צודק ומי בעל הכח. בנוסף, מרקורי בעקרב מסמל בתחבולות תעשה לך מלחמה, או שלום, כי בכל זאת הבחירה בידיים שלנו. תבדקו לטווח רחוק על מה ולמה משתלם לכם להילחם עליו, אלו קורבנות אתם מוכנים להקריב למען המטרה אם בכלל.

15.10 עייפים מהימים האחרונים? ישנה הכבדה ואפרוריות מסוימת שמגיעה בעקבות הצמדות הירח לשבתאי בגדי. מבחינת מפת המדינה ירח ושבתאי ניצבים בדיוק מול וונוס הלידתי של ישראל בסרטן, מה שמעיד על ירידה כלכלית. באותו היום, מרקורי נצמד לוונוס בנסיגה בעקרב והאינטואיציה חזקה מתמיד! כדאי היום ומחר לנצל את האנרגיה למנוחה והתכנסות פנימה, מדיטציה ונשימה.

16.10 יום סופר משמעותי, הירח נצמד לפלוטו בגדי ומעמיד אותנו חשופים אל מול העולם הרגשי העמוק והחבוי שלנו. בנוסף, וונוס בנסיגה צמודה למרקורי בעקרב מציפים את הרגשות. נצלו יום עוצמתי זה לחיבור עמוק עם עצמכם ע"י מדיטציה, נשימות, מגע, אומנות או כל פעולה אחרת שמפעילה לכם את הצד היצירתי ומשחררת את הרגשות החוצה.

17.10 – 18.10 המניע לפעולה. ביומיים אלו הירח נכנס לדלי ומתקרב למארס. הדחף לפעולה מתחזק אבל תבדקו אם העשייה שלכם באה ממקום מודע, נקי ושלם או מפולסים של כעס לשבור שגרה.

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

128 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page