top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 19.10.18 עד 25.10.18

המתח עדיין בשיא. וונוס בנסיגה בעקרב מחזיקה אותנו מאופקים ועצורים. מנגד, אנחנו מקבלים פולס אדיר לפעולה ממארס בדלי, שמביא לחוסר מנוחה ועצבנות.

19.10 סף הרגישות גבוה. מרקורי כוכב התקשורת בעקרב בזווית 60 לנפטון בדגים, מערפלים את החושים ואת החדות. זווית זו מציפה רגשות וזה זמן מצויין עכשיו לשחרר צחוק, בכי, ריקוד, תנועה, לדבר עם חברה קרובה או מטפלת. פשוט להוציא. במקביל, יופיטר גם כן בעקרב יוצר זווית 60 עם כירון בדגים ומציף את הפצעים החבויים שלנו לעבודה של מודעות וריפוי.

20.10 מרקורי בעקרב מגביר את האינטואיציה ואת הפעולות שנעשות מתחת לפני השטח. יוצר היום ריבוע מדויק למארס בדלי שימשך עד 25.10. אנרגיה לוחמנית מלאה בכח. מומלץ לא להיכנס לוויכוחים על עקרונות. לשמור על פרופיל נמוך ולתת לצונאמי הרגשי לעבור. במידה ועולה בכם כעס עצמי תבדקו האם קיים קונפליקט בין מה שאתם אומרים לבין מה שאתם באמת רוצים. הבשורה הטובה היא שנפטון בדגים יוצר זווית הרמונית מדויקת למרקורי ומעדן מעט את העויינות והמטען היושב על הלב.

21.10 חוסר יציבות. שמש במעלות האחרונות של מזל מאזניים ניצבת 180 מעלות מול אוראנוס בשור. ישנה נדנדה חזקה בין הכמיהה להרמוניה ואחווה עם הסובבים לבין הרצון לשבור ולנפץ הכל! במפת המדינה, סכנות ביטחוניות עלולות לעלות שלב.

22.10 הירח נצמד לכירון בדגים ושניהם בזווית 60 ליופיטר בעקרב. הרגשות חשופים ופגועים. כדאי לשהות במחיצת אנשים חיוביים ומאוד קרובים על מנת לקבל מילות חיזוק ועידוד. זה לא הזמן לביקורת.

23.10 שמש עוברת למזל עקרב עד 22.11. מזל טוב עקרבים! מזל עקרב מסמל כניסה לעומקים. התכווננות לקראת החורף. שליטה עצמית גבוהה ופנים קפואות. מזל עקרב מוביל אותנו להתמודדויות עם המקומות החבויים במבנה האישיות שלנו. קורא לנו לסיים הרגלים חוזרים שאינם תורמים לחיינו ומכין אותנו לשגרה חדשה מתוך אמונה חדשה. עם כניסתה של השמש לעקרב עכשיו, היא ניצבת מול אוראנוס בשור ואפשר להרגיש חוסר יציבות, חוסר וודאות הן ביטחונית והן כלכלית. כמו כן, שמש בעקרב נצמדת לוונוס בנסיגה ומורידה את רף הביטחון האישי והזוגי.

קונסטלציית מזל עקרב

24.10 יום סוער ורגיש במיוחד שישפיע על מהלך החודש הקרוב. הירח מלא צמוד לאוראנוס בשור ושניהם ניצבים מול שמש בעקרב שצמודה לוונוס בנסיגה. חוסר יציבות מבחינת

ביטחון אישי, חברתי וכלכלי. במפת המדינה, המצב הביטחוני והחברתי מעורער. קיימת נטייה לפעולות פתע של בודדים מתוך דחף עז לשינוי. ברמה האישית אתם עלולים להרגיש חוסר הערכה עצמית ואכזבה אישית וזוגית לגבי המקום בו אתם נמצאים לעומת הציפיות שהיו לכם. זמן זה דורש עבודה פנימית עמוקה ויסודית לשינוי הערך העצמי הקיים.

25.10 הנדנדה הרגשית עדיין מהדהדת בחוזקה. הערך העצמי במבחן הסבלנות והסובלנות. ישנו צורך חזק להיות ליד אהובים וקרובים ומנגד דחף אדיר לנפץ הכל ולברוח. אם אתם חסרי סבלנות עכשיו, מרגישים חוסר סיפוק עצמי ולא מבינים למה ואיך ניתן לתקן. מוזמנים למפה אישית של שעה וחצי בה ירדו הקליפות ותגיעו להבנה, מודעות וכלים חדשים להמשך הדרך.

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

116 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page