top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 26.10 עד 31.10

הימים האחרונים של חודש אוקטובר. הסתיו כבר כאן ובתפקיד הראשי מזל עקרב שמכנס אותנו לעבודה פנימית עמוקה, הטמעת זרעים חדשים לימי החורף הגשומים, לפריחות חדשות ולהגשמות חדשות.

26.10 מדד הערך העצמי גלוי וחשוף בפנינו. וונוס בנסיגה צמודה לשמש בעקרב ונוצר זרקור עצום על עולם הערכים שלנו לעבודה של השלכת דפוסים שאינם תורמים לנו יותר מבחינה התפתחותית ואימוץ דפוסים חדשים שמתאימים להתפתחות שלנו כאן ועכשיו. מצב זה גורם לרגשות מעורבים. מצד אחד עצב הפרידה מהשגרה המוכרת שיכול להוביל גם לכעס ואשמה. מצד שני, התפכחות והתרגשות לקראת הבאות.

27.10 – 28.10 התמקדות במטרות ויציאה לדרך. שמש וונוס בעקרב בזווית 60 לשבתאי בגדי נותנים אנרגיה של פוקוס על המטרות קדימה מתוך מקום של מיאוס מהמקום הנוכחי שלנו, מעין תחושת המתנה שהגיעה לקיצה. אנרגיה זו מביאה גם להבנה שאם אין אני לי מי לי, וכדי שתהיה פעולה, צריך ליזום אותה!

28.10 – 30.10 התרחשויות מתחת לפני השטח. מרקורי צמוד ליופיטר בעקרב והתקשורת נעשית חשאית. שיתופי פעולה, קשרים חדשים מתרחשים מאחורי הקלעים.

29.10 האווירה רצינית ופרקטית. ירח בסרטן מול שבתאי בגדי מכניסים עננות, רצון להתכנס ולהיות בבית בקרבת אוהבים. מרקורי צמוד ליופיטר בעקרב תורמים לשיחות נפש גלויות.

30.10 – 31.10 מרגישים חוסר מנוחה? וונוס בנסיגה בעקרב מול אוראנוס בשור מביאים אותנו לחוסר שקט פנימי הנובע מחוסר הערכה מספק. כדאי להפוך את התמונה ולראות מה כן עשיתם עד היום. זה לא מובן מאליו. להודות לעצמכם, ועם הכלים שצברתם איך פורצים את הדרך הלאה. אנרגיה זו משפיעה גם על מערכות יחסים, היזהרו מקצרים בתקשורת שעלולים להביא לניתוקים.

31.10 וונוס בנסיגה חוזרת למאזניים ומעמידה אותנו במבחן הערכים שלנו אל מול דימוי אידיאלים שיצרנו לעצמנו. האם אנחנו מקשיבים לליבנו או לליבם של קרובינו. עד כמה אנחנו אוהבים ומתחברים לסביבה המוגנת כביכול שבנינו לנו. אלו אינטרסים מחברים אותנו לסביבה והאם הם נובעים ממקום נקי של נתינה וקבלה. שאלות עמוקות של ערכים, פשרה וויתור עצמי מלווים אותנו כעת למסע פנימי של קבלה ואיזון. למפות אישיות מוזמנים לפגישת ייעוץ אישי 052-8448277

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

148 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page