top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 8.11 עד 14.11

יופיטר ענק הגזים, הכוכב השני בגודלו אחרי השמש, נחשב באסטרולוגיה המערבית לכוכב השפע. חוזר הביתה! למזל שלו, מזל קשת.

8.11 לאחר שהות של שנה במזל עקרב, כוכב יופיטר מתקדם ונכנס למזל קשת. יופיטר כוכב השפע מעצים את תכונות המזל אליו נכנס והמקום בו נמצא ביחס לבית במפה ולכוכבים אחרים מקבלים עוצמה אדירה לטוב ולרע. יופיטר נכנס לקשת לאחר 12 שנה ומרחיב את ההזדמנויות להתחלות חדשות בעבודה, שינוי מקום מגורים, לימודים חדשים, מערכות יחסים חדשות ובכלל הסתכלות חדשה על החיים והאפשרויות העומדות בפנינו. אופטימיות חדשה נכנסת לאזורינו יחד עם הירח שנצמד ליופיטר בקשת. בנוסף, נוצרת זווית 150 מעלות בין ירח ויופיטר בקשת לאוראנוס בשור. אנרגיה דינאמית של פריצת גבולות, שבירת מוסכמות למען האמת הפנימית. שימו לב באיזה מקום בחיים כרגע אתם מרגישים אנרגטיים ואופטימיים, חסרי מנוחה ובעלי תעוזה לשנות את הקיים.

יופיטר ענק הגזים חוזר לקשת לאחר 12 שנה

9.11 – 11.11 הדחף לשינוי חזק ומתחזק. מארס בדלי בזווית 60 לאוראנוס בשור ובזווית 120 לוונוס בנסיגה במאזניים. תחושת מיצוי חזקה מהדהדת עכשיו אבל וונוס שעדיין בנסיגה מאלצת אותנו לבדוק היטב את רמת הביטחון העצמי, הערכים המנחים אותנו. במה יש לנו צורך להמשך המסע וממה להשתחרר על מנת להתקדם. זווית נוספת שתורמת לשחרור היא שמש בעקרב בזווית 60 לפלוטו בגדי. אנרגיה שחושפת אותנו לרבדים העמוקים במבנה האישיות ומציבה לנו מראה אמיתית שלנו לחיוב ולשלילה. זמן לעקור מהשורש את מה לא עובד נכון עבורנו ולשתול ניצנים חדשים.

12.11 ההתלהבות יורדת מעט עם הצמדות הירח לשבתאי בגדי ומציב בפנינו תמונה ברורה של האפשרויות העומדות בפנינו ביחס ליכולות ואף לאמצעים הכלכליים.

13.11 – 14.11 אחד בפה ואחד בלב. מרקורי בקשת בריבוע לנפטון בדגים. חשיפת שקרים ורמאויות. הבטחות שנאמרו מתוך התלהבות יתרה עלולות להתפוגג ולהעלות אכזבה. כדאי כעת לא להיות בציפיות גבוהות מאחרים ולחשוב פעמיים לפני שמבטיחים.

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

104 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page