top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 29.11 עד 5.12

סוף החודש מדגיש לנו את חשיבות התקשורת הבין אישית. שמש בקשת צמודה ליופיטר ומרקורי בנסיגה. אנרגיה אדירה של אופטימיות ועשיה אבל היזהרו מיהירות ומלחמות מי צודק. החיים והמוות ביד הלשון! נוסף על כך, מארס בדגים בריבוע למקבץ הזה ומראה לנו כמה אנחנו קטנים ביקום העצום הזה. אם אתם בשאיפה לשלוט על מה שקורה כעת, שחררו כי המצב לא כזה. נסו להיות במודעות וללמוד מהשעורים שאתם עוברים מבלי להאשים את כולם. לקחת אחריות אישית על מה שקורה, ללמוד ולצמוח מהחוויות שעוברים עכשיו.

29.11 יום שכדאי להימנע ממשא ומתן. הירח בבתולה מול מארס בדגים יכולים להביא לירידה לפרטים הקטנים עד כדי קטנוניות. בנוסף, מארס בריבוע לשמש, יופיטר ומרקורי בנסיגה בקשת מגדילים את הויכוחים מי צודק... כמו כן, אנרגיה זו עלולה להביא לחשיפת שחיטויות חדשות.

30.11 אנרגיה חזקה ממריצה ודוחפת אותנו לפעולה והתקדמות אבל ישנו שעור מאוד חשוב כרגע והוא מבחן הסובלנות. לכל אחד זווית הראיה שלו ודרך הפעולה שלו. על מנת להתייעל כעת ולהצליח, יש לכבד אחד את השני. להקשיב ולייעץ ממקום של הכלה ושיתוף ולא מתוך כפיית הדרך שלי על אחרים.

1.12 וונוס במאזניים בדיוק מול אוראנוס בשור. ניגוד חזק בין הצורך באהדת הסביבה לבין שבירת המוסכמות. חוסר הסכמה עדיין עלול להפוך לוויכוח ואף לאלימות כאשר שמש בקשת בריבוע מדויק למארס בדגים.

2.12 מרקורי כוכב התקשורת נמצא בנסיגה וחוזר היום לעקרב. לנו ניתנת הזדמנות חוזרת לבדוק אם האמת הפנימית מותאמת למה שאנחנו משדרים החוצה. היושר הפנימי בא כעת לידי ביטוי גם מבחינת תיאום הצרכים האישיים לסביבה שלנו. תבדקו באיזה מקום אתם מרגישים שהנתינה שלכם שוחקת ומעייפת, זו הנקודה בה צריך לשנות תנועה. נקודה מעניינת היא שהערב מדליקים נר ראשון של חג החנוכה, חג האורים, המציין את נס פח השמן להדלקת המנורה לשמונה ימים. שימו לב שחנוכה חל כאשר השמש במזל קשת ומסמל אמונה חזקה ואופטימיות. השנה השמש בקשת בריבוע למארס בדגים שמעלה את כל המשקעים הפנימיים ומכריח אותנו להתנקות על מנת להיות באמת שלנו.

3.12 עד 6.12 הצפה רגשית. משולש מים בשמיים. מרקורי בנסיגה בעקרב בהרמוניה לראש דרקון בסרטן ולכירון בדגים. זמן מצויין להציף את המשקעים למען עבודת ניקיון פנימי ושחרור להמשך המסע. בנוסף כוכב וונוס חוזר לעקרב ומעמיד במבחן מערכות יחסים, כמה נותנים מול כמה מקבלים.

4.12 הירח נצמד לוונוס בעקרב ומגדיל את הצרכים של כל אחד בתוך מערכת היחסים. כמה אתם מוכנים לתת ולהקריב למען הזוגיות ומה מקבלים חזרה?

5.12 האמת הפשוטה מתגלה לטובה ולרעה. מארס נצמד לנפטון בדגים ושניהם בריבוע לשמש בקשת. מביאים לחשיפת שקרים, רמאויות וסיפורים שמנסים להסתיר. משולש המים שמככב בשמיים נותן לנו הזדמנות לחשוף את האמת ממקום של קבלה ונתינה.

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

111 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page