top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 6.12 עד 13.12

6.12 שמש בקשת בריבוע לנפטון בדגים מאירים לנו באור גדול את השאיפות ומעוררים אותנו למציאות בה חיים. אלו תוכניות ברות מימוש כרגע ואלו בהמתנה. אנרגיה זו מעמידה במבחן האמונה האישי. באיזה צד אתם? שוקעים באכזבות אישיות וברחמים עצמיים או מקבלים השראה מהאנרגיה הזו לפיתוח היצירתיות שבך?

אל אנרגיה זו מצטרף מארס שנמצא צמוד לנפטון בדגים בריבוע לשמש. מארס מסמל את הניצוץ לעשיה, המניע לפעולה. מיקומו כעת גורם להתפזרות וכמו שנאמר "מרב עצים לא רואים את היער". על מנת שלא תלקו את עצמכם ותהיו בכעס, מומלץ לעשות סדר ברשימת הרצונות שלכם לתקופה הקרובה בהתאם ליכולות כרגע.

7.12 יום עוצמתי במיוחד שישפיע על מהלך החודש הקרוב! מולד הירח צמוד לשמש בקשת ושניהם בריבוע למארס ונפטון בדגים. צורך באמונה חזקה ואופטימיות עקב חוסר יציבות המאפיין את הימים האלה ומשפיע על הטבע, ברמה המדינית והן ברמה האישית מבחינת חוסר ארגון, התפזרות, כעסים עצמיים ועימותים עם הסובבים. אנרגיית מארס בדגים מביאה גם לעבודת ניקיון פנימית. כדאי לחשוף עכשיו רעיונות וחלומות שנשמרו במגירה.

עוד באותו יום, מרקורי יוצא מהנסיגה בעקרב ויוצר משולש מים בשמיים יחד עם כירון בדגים וראש דרקון בסרטן. משולש המים מדגיש לנו את הבעיות שאנחנו רוצים לפתור ולשנות. מומלץ לנצל זמן זה למדיטציה, נשימות, הרפיה של הגוף ולהתחבר לאינטואיציה, מה מרגיש לכם נכון עכשיו להתפתחות והרחבה ומה חונק מצמצם.

8.12 האופטימיות מתחזקת כשהירח בסוף קשת בזווית הרמונית לאוראנוס בטלה. אל תתפלאו אם תרגישו קוצים בטוסיק לשנות משהו בחייכם אבל שימו לב לדרך בה אתם מבצעים שינויים. מרקורי בעקרב בזווית 150 לאוראנוס בטלה עלולים להביא לשינויים פתאומיים בהתנהלות, לקצרים בתקשורת וצרות עין מהסובבים.

9.12 – 10.12 האווירה נעשית רצינית כאשר הירח נכנס לגדי, נצמד לשבתאי וב10.12 לפלוטו. כדאי לבדוק אלו סיבות משאירות אתכם באזור הנוחות ואלו סיבות דוחפות אתכם לשנות את השגרה. ובתוך כל אלה אל תשכחו להודות על הקיים.

11.12 – 12.12 מרקורי בעקרב בזווית 150 לאוראנוס בטלה עלולים לגרום לשביתות ומחאות. ברמה האישית לעזיבה פתאומית של מקום עבודה, מערכות יחסים. (אצל כל אחד נמצאים במקום אחר במפה האישית). שבירת שיגרה ממקום של מיאוס. כפי שנאמר: "הגיעו מים עד נפש". האיזון מגיע מוונוס בעקרב בזווית הרמונית לשבתאי בגדי שמכניסים מעט קור רוח ואיפוק מבחינת כדאיות שבירת המוסכמות וחישוב צעדים קדימה.

13.12 התקשורת נעשית גלויה ופתוחה יותר. מרקורי עובר לקשת ומעלה את רף הביטחון העצמי והאופטימיות יחד עם הירח בסוף דלי בהרמוניה לשמש בקשת ולאוראנוס בטלה מביאים לרעיונות חדשים והתרגשויות.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

152 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page