top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 20.12 עד 27.12

הימים מתקצרים לעומת הלילות עד ליום הקצר בשנה שחל מחר 21.12 בו שעות האור מעטות לעומת שעות הלילה. יום זה גם מסמל רשמית את בוא החורף. למרות ששעות האור מעטות, מזל קשת מכניס בנו ניצוץ של אופטימיות קוסמית, אמונה גדולה בטבע ובעצמנו ומאפשר לנו להציב לעצמנו מטרות מתוך שמחה והודיה.

20.12 יוצאים מהקופסא. שמש בסוף קשת בהרמוניה לאוראנוס בטלה מכניסים פלפל לשגרה. יש מצב שתעמדו בפני פרויקט חדש או הרפתקה חדשה. חלקכם עלולים להרגיש חולשה, עייפות הנפש והגוף מכיוון ששמש בריבוע לכירון בדגים חושפים את מעמקי הנשמה לעבודת מודעות וריפוי. מי שכבר בתהליך קילוף שכבות, ירגיש עכשיו הקלה ורעננות להתחלה חדשה.

21.12 היום הקצר בשנה נקרא גם יום המפנה, מיום זה שעות היום מתארכות לעומת שעות הלילה עד ליום הארוך בשנה שחל ב21.6.

עוד היום, השמש עוברת למזל גדי. מזל טוב גדיים! הגדי מזל אדמה, מכניס לתבניות את הרצון והאמונה החדשה שנבנתה אצל הקשת ומבצע אותן. הופך את האמונה והחזון למעשי. הגדי מסמל את העבודה הקשה – "בזיעת אפך תאכל לחם". על מנת להצליח יש לעבוד מהרמה הנמוכה ביותר. הגדי בוגר ואחראי מילדותו.

בנוסף, מרקורי צמוד ליופיטר בקשת ושניהם מחדירים רעיונות חדשים, התרגשות, התחלות חדשות ויכולת להרשים אבל כדאי להיזהר מיהירות. שימו לב מה אתם אומרים ובאיזה אופן הדברים נאמרים.

20.1 מזל גדי 21.12 עד

22.12 אל תתפלאו אם תרגישו כבדות ורצון לשהות בבית בקרבת אהובים וקרובים. הירח מלא בסרטן מול שמש בגדי. במקביל מרקורי צמוד ליופיטר בקשת מחדירים אופטימיות ודיבורים על תוכניות משותפות. ואף תכנון עסקאות ושתופי פעולה כלכליים עם משפחה ואוהבים.

23.12 – 24.12 מארס בדגים מתקרב לצמידות עם כירון. כדאי לשמור על תזונה נכונה ועל חוזקה של המערכת החיסונית.

25.12 שימו לב לדברים שאתם מבטיחים. האם יש בסיס להבטחה או שהמניע נובע מהרצון להרשים. מרקורי בקשת בריבוע מדויק לנפטון בדגים.

26.12 - 27.12 אופטימיות גדולה ורצון להתרחבות יחד עם קילוף שכבות ומודעות למציאות המכבידה. ימים של הבשלה פנימית ויצירת תוכניות להתרחבות מתוך בגרות ולקיחת אחריות אישית מלאה.

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

142 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page