top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 27.12 - 2.1

התפזרות או התעוררות.

27.12 מצד אחד דברים עלולים להיאמר ללא בסיס. מרקורי בקשת בריבוע לנפטון בדגים עלולים להביא לערפול וחוסר אמון לגבי הבטחות וסיפורים שנאמרים עתה. מצד שני אנרגיה זו יכולה להרחיב את זווית הראיה ולהביא למודעות גבוהה יותר. הבחירה והאחריות בידיים שלכם כאשר שבתאי בגדי בהרמוניה ליופיטר בקשת מדגישים את אופי הפעולה מתוך האמת הפנימית.

28.12 צורך בשליטה וארגון על תהליכים שקורים ומנגד הבנה כי ישנם תרחישים גדולים מאתנו. היזהרו מלהכנס לתחושת מסכנות וקורבנות. נסו לראות את התמונה הכוללת ולקבל את התרחישים בהבנה. ירח בבתולה מול מארס צמוד לכירון בדגים. כמו כן, מומלץ לשמור על מערכת חיסונית חזקה.

29.12 – 31.12 האמוציות בשיא. ישנה העצמה של רגשות שלפחות את חלקם ניסיתם להסתיר ועכשיו הכל צף. ונוס בעקרב בהרמוניה לפלוטו בגדי יחד עם מארס צמוד לכירון בדגים, מעצימים את הרגשות העמוקים ביותר. את הפצעים החבויים. מומלץ לנשום עמוק ולהביט ברגשות הנמוכים שלוחצים לנו על הפצע ומפעילים אותנו בחוסר מודעות ולרב גורמים לחרטה שפעלנו כך מלכתחילה. זמן מצויין לבדוק אלו מצבים לוחצים לנו על הנקודות הכואבות ומדוע. איך ניתן לשחרר אותן מבלי לפגוע בעצמנו ובאחרים. היום האחרון של 2018 מתאפיין כביכול בקרירות אנרגטית כאשר שמש בגדי נצמדת לשבתאי והירח בעקרב. מעין תחושת קיפאון רגשי ותשדורת של הכל תחת שליטה כשבעצם הרגשות מבעבעים מתחת לפני השטח.

1.1 שנת 2019 מתחילה עם טמפרטורות נמוכות מהרגיל ואווירה רצינית. אנחנו אמנם עדיין על קו התפר עם אווירה מעט כבדה וציפייה לשינוי ועם זאת השינויים כבר כאן מרגע ואוראנוס נכנס לשור (ישראל בת מזל שור) במאי 2018. המערך הכלכלי, חברתי משתנה לאיטו ויגביר את קצב השינוי מליקוי חמה בגדי שיתרחש ב6.1.

2.1 האנרגיה מתחממת כשמארס נכנס לטלה, לבית שלו ומכניס לנו דרייב חזק לעשייה. אבל עם הדחף החזק לעשות, שמש צמודה לשבתאי בגדי עוצרים אותנו כדי לשקול היטב את המהלכים הבאים. מעין וואלס החיים – צעד קדימה ושניים אחורה עד לליקוי חמה בגדי ב6.1. פרטים על הליקוי בהמשך.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

137 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page