top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 4.1 עד 10.1

שנת 2019 מתחילה בתחושת אומץ שלא הרגשנו זמן רב. בעירה פנימית לצאת לדרך חדשה. לפרוץ את השגרה וללכת בדרך שלי. מארס נכנס למזל טלה, למזל הטבעי שלו ומגביר את עוצמת האש של הטלה. מגביר את הדחף לצאת לפעולה ולסחוף אחריו אנשים. אבל שימו לב למילים הנאמרות עתה כי מארס בטלה יחד עם כירון בסוף דגים יוצרים ריבוע למרקורי בקשת והאגו עלול להביא לקצרים ופיצוצים. אז גם אם אתם נורא רוצים לענות באותו הרגע, נשמו עמוק וצאו להליכה או ריצה לפני שתענו. כדאי לשבוע שגרה ולצאת לטבע. ירח צמוד ליופיטר בקשת. זמן להרחיב מחשבות, רעיונות, שאיפות.

4.1 מרקורי בהרמוניה לאוראנוס. הברקות, רעיונות חדשים. זמן להתחדש. נצלו אנרגיה זו כדי לצאת להרפתקה חדשה. ולא לרמות כעס מיותרות.

5.1 מצב רוח תזזיתי, חוסר מנוחה וחוסר החלטה. מה כדאי ומה לא. הירח בסוף קשת הרמוני לאוראנוס בסוף טלה. עם זאת, מרקורי נכנס למזל גדי וממקד את הרעיונות שעלו בתקופה האחרונה ביחס ליכולות והאמצעים העומדים ברשותנו. הימנעו מביקורת יתרה.

ליקוי חמה חלקי - הירח מסתיר בחלקו את האור מהשמש

6.1 מולד הירח בגדי יחד עם ליקוי חמה חלקי בגדי. הליקוי יהיה בשיא ב3:40 לפנות בוקר שעון ישראל. בעוד שבועיים יתרחש ליקוי ירח! ליקוי החמה יראה מעל צפון מזרח אסיה, יפן, צפון אוק' השקט וצפון מערב ארה"ב. הליקוי לא יראה מעל ישראל אך ישפיע עלינו היטב. השמש לוקה בגדי צמודה לירח, לשבתאי ולפלוטו. ליקוי שישפיע גלובלית על איתני הטבע, התקררות קיצונית, תנודות אדמה. מבחינה אנושית הליקוי ישפיע על המצב הכלכלי. במפת המדינה הליקוי מתרחש בזווית הרמונית לראש דרקון הלידתי בשור ומעיד על מגמה של ירידה בתמיכת המדינות המכלכלות את ישראל ובכלל על ירידה כלכלית. מבחינה אישית הליקוי מסמל גישה יותר קרה, פרקטית ועניינית למצב הקיים. יחד עם צורך עז בשינוי שמגיע מוונוס בעקרב בזווית 150 לאוראנוס בטלה שהיום מסיים את הנסיגה בטלה וחוזר להילוך ישיר ומגביר עוד יותר את התעוזה להתחיל פרויקט חדש על אף הפחדים וחוסר הוודאות.

7.1 אווירה אופטימית נכנסת עם כניסתה של וונוס לקשת. וונוס מתקשרת לעולם הצרכים החומריים והחברתיים שלנו וכעת כשנכנסת לקשת, היא מעלה בנו את רף האופטימיות והאמונה בעצמנו. שחרור הפחדים והחששות שהיו כשוונוס הייתה בעקרב ויציאה מהמרחב הבטוח לחוות הרפתקאות חדשות מתוך אהבה ואמונה. נוסף לכך, הירח בתחילת דלי בריבוע לאוראנוס בטלה מציפים אותנו בהתרגשות וציפייה לקראת משהו חדש.

8.1 שימו לב למילים הנאמרות עתה גם אם כוונת הביקורת טובה. מרקורי בגדי בריבוע למארס בטלה מביאים לקצר בתקשורת היום.

9.1 - 10.1 ונוס בהרמוניה למארס. על מה אנחנו נלחמים ומדוע? אלו צרכים מניעים אותנו לקשרים שונים עם אנשים שונים בעלי ראיה שונה ואמונה שונה ובכלל לפעולה? זמן טוב לשיתוף מחשבות, רעיונות ובכלל לשיתופי פעולה.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

268 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page