top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה וליקוי לבנה

אנחנו נמצאים בזמן בין ליקויים. ליקוי חמה חלקי היה ב6.1 בגדי לבין ליקוי לבנה מלא שיהיה ב21.1 באריה. תקופה עם אנרגיות חזקות מאוד של שינוי תפיסה, שינוי דפוסים. סוף תקופה והתחלה חדשה. שימו לב היכן התחזית נוגעת בכם באופן אישי. באיזה מקום אתם חשים שמיציתם ומוכנים להתחיל פרק חדש.

18.1 זמן נהדר לשהות בחוץ, לטייל, להיות בחברת אנשים. מצד אחד ישנה תחושת פתיחות שמגיעה מהזווית ההרמונית בין וונוס בקשת למארס בטלה ומכניסה אנרגיה של שמחה ותשוקה, ומהצד השני רגשות עמוקים מאוד עולים עכשיו לנגד עיננו לעבודת ניקיון פנימי. מרקורי נצמד לפלוטו בגדי וחושף אותנו לרבדים עמוקים ביותר לעבודת מודעות אישית. אם אתם חשים בחוסר סבלנות, עצבות ומיאוס בתחום מסוים בחייכם, תבדקו מדוע זה המצב? האם אתם בעמדת אשמה וכעס כלפי הסביבה או לוקחים אחריות אישית ומחשבים צעדים קדימה לשינוי.

19.1 יום למנוחה, שחרור המיינד ומיקוד בתחושות. היום שמש בגדי בריבוע לאוראנוס בטלה יוצרים קונפליקט חזק בין האני כחלק מהחברה לבין האינדיבידואל. כדאי להתחבר לאינטואיציה דרך מדיטציה ומשם למודעות מה מרגיש לכם נכון.

20.1 שמש עוברת למזל דלי. מזל טוב! מזל דלי מסמל את האינטליגנציה האנושית. עיסוק בידע חדש והעברתו הלאה. הדלי מגיע לאחר הגדי ומראה לנו כי החומר הוא רק אמצעי ולא המטרה. הדלי בעל תפיסה מהירה, חשיבה מחוץ לקופסא. מנציח את עצמו ע"י העברת ידע. מרגיש מעל כולם, נתפס לעיתים כמוזר בעיני החברה. האנרגיה של דלי עכשיו מכניסה תעוזה ומעוף אישי לעשייה אבל שימו לב אלו אמצעים עומדים ברשותכם. מארס בטלה בריבוע לשבתאי בגדי מדגישים את הפער בין המצוי לרצוי או בפשטות, אלו כלים עומדים ברשותכם כרגע למינוף אישי.

21.1 ליקוי לבנה מלא! יראה במלואו מעל צפון ודרום אמריקה. כמו כן יראה מעל ישראל ב 7:00 בבוקר זמן ישראל. הליקוי יתרחש ב0 מעלות אריה מול שמש בדלי ונקרא בלועזית SUPER BLOOD MOON בשל קרבתו של הירח המלא לכדה"א והיווצרות צבע אדמדם בזמן הליקוי באריה, מזל האש השני. הליקוי מתרחש מול שמש במזל דלי, ששליטו כוכב אוראנוס ידוע כמהפכן. הליקוי מסמל תקופה של שינויים, מהפיכות וחוסר יציבות השלטון במדינה. הליקוי מתרחש צמוד לירח הלידתי של ישראל באריה ומדגיש את הפער בין העם (דלי) לבין השלטון (אריה). הליקוי ישפיע לטווח הקרוב על תופעות טבע כגון רעידות אדמה וסופות חזקות. ברמה האישית הליקוי נוגע במקום של הפער בין הרצון לקבל אהדה מהסביבה לבין תחושת אי שייכות וזרות. ישפיע בעיקר על המזלות הפיקסים: שור, אריה, דלי ועקרב. אם עולות בכם תחושות של חוסר שייכות, פחדים וחוסר בטחון נסו לברר עם אוהבים האם לאותן התחושות שצפות עתה יש אחיזה במציאות או שקצת נסחפתם. נוסף על כך, מארס בטלה בריבוע מדויק לשבתאי בגדי מביא אנרגיה ניגודית חזקה מאוד. מעין לבה מבעבעת. מארס בטלה נמצא בשיא הדרייב לעשייה והתקדמות ומנגד שבתאי מדכא ומכריח לעצור לחשוב היטב לפני כל צעד. הימנעו מכעסים מיותרים.

22.1 – 23.1 וונוס צמודה ליופיטר בקשת. אנרגיה חיובית, אופטימית ושמחה אבל שניהם יוצרים ריבוע לנפטון בדגים ועלולים להביא לאכזבות באהבה. זמן לבדוק מה אמת ומה אשליה. מי שתורם לראיה החדה זה מרקורי שנמצא בגדי אבל הוא בריבוע לאוראנוס בטלה ועלול להביא ליציאות באין כניסה עכשיו. השתדלו להיות בציפיות נמוכות ונצלו את האנרגיה כעת לספורט ולשהייה במחיצת אוהבים.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

182 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page