top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 1.2 - 7.2

חודש פברואר נפתח בפול פאוור.

1.2 יום נפלא לבלות בחוץ, לטייל ולהרחיב אופקים.

2.2 אנרגיה סופר חזקה. הירח בגדי צמוד לשבתאי בהרמוניה לנפטון בדגים מכריח אותנו להתאפס על עצמנו ולא לדחות משימות ששמנו בצד עד עכשיו. במהלך היום הירח מתקדם ונצמד לפלוטו בגדי ויחד יוצרים ריבוע למארס בטלה. האנרגיה ממש מבעבעת כמו לבה רותחת. מושפעים מאנרגיה זו בעיקר המזלות גדי, סרטן, טלה ומאזניים. הימנעו מכעסים מיותרים ונצלו אנרגיה זו לחיבור פנימי כנה וחזק של הרצונות שלכם והדרך לממש אותם בטווח הקרוב. האופטימיות מגיעה מוונוס בקשת בהרמוניה לאוראנוס בטלה שמכניסים אש של שמחה ותקווה להתחלה חדשה.

3.2 העוצמה האנרגטית עדיין חזקה מאוד ואף גדלה. הפינות העמוקות והחבויות ביותר נחשפות לנגד עיננו בין אם רוצים או לא. ממש מעין הר געש פנימי שפורץ בעוצמה החוצה.

4.2 וונוס עוברת למזל גדי. האווירה נעשית רצינית ופרקטית. מרגישים מהראש. מחושבים, מה יוצא לי מזה. באותו היום מולד הירח בדלי, יחד עם שמש ומרקורי מגבירים את מהירות האינסטינקטים. אנרגיה זו עלולה להביא לאלימות מילולית ופיזית. שימו לב עם פרץ האנרגיה החזק הזה, לשמור על שליטה עצמית, לשים פוקוס על מה אני נלחם עכשיו? מה המטרה?

5.2 – 6.2 הירח בדלי צמוד לשמש ומרקורי מעצים את הדחף לשינוי. הרצון עז להאיר את עצמנו באור חדש ואת הסביבה, מקבל חיזוק אנרגטי מיופיטר בקשת בזווית הרמונית לשמש, מרקורי וירח בדלי.

7.2 יום נהדר להתחיל פרויקטים חדשים, לקחת יוזמות חדשות ובכלל לצאת לדרך. שמש בדלי בהרמוניה ליופיטר בקשת מביאים לאופטימיות גדולה, חשיבה מחוץ לקופסא, הרחבת אופקים וכח רצון גדול. אבל הזהרו מנטייה ליהירות. אל תשכחו שאנחנו תלמידים נצחיים במסע של ניסוי ותהיה. יופיטר בקשת בריבוע לירח ולנפטון בדגים עלול להביא להחלטות פזיזות. אז עם כל ההתלהבות, מומלץ להפעיל שיקול דעת ולהיות מחושבים. נוסף על כך, מרקורי בדלי בהרמוניה למארס בטלה נותנים לנו בוסט של אנרגיה לפרוץ את המסגרות האישיות ולצאת לדרך חדשה. מי שמרגיש חסר מנוחה ומיאוס גדול בתחום מסוים בחיים (כל אחד לפי המיקום במפה האישית) נצלו את הדחף העכשווי להתחיל בדרך חדשה מתוך מקום של הודיה גדולה על ההזדמנות העומדת לפניכם.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

72 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page