top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 8.2 עד 14.2

ימים של אנרגיה תזזיתית חזקה מאוד עוברים עלינו. מצד אחד דחף אדיר לפרוץ את השגרה ולהתחיל דרך חדשה, מצד שני שיקול דעת שמחייב אותנו לבחון כל צעד האם כדאי או לא.

8.2 יום נהדר לתכנן בגדול. לצאת מחוץ לשגרה ולראות את החיים מזווית אחרת. האנרגיה במיטבה ואתם יכולים בקלות לסחוף אחריכם אנשים ברעיון חדש. אבל היזהרו מיהירות.

9.2 הזדמנות להביע רעיונות מבריקים. מרקורי בדלי בזווית הרמונית לאוראנוס בטלה מביאים לנו ניצוצות של הברקות. פריצת דרך במחשבות, המצאות וחידושים. כדאי לעשות מדיטציה לקראת מחר.

10.2 מרקורי כוכב התקשורת נכנס למזל דגים. התקשורת נעשית מופנמת ומעורפלת. רעיונות והברקות שעלו בכם באופן ברור אתמול, נראים היום מעורפלים. כדי לא ליפול למחשבות סרק של מה נכון לעשות ומה לא ומכאן לעייפות עצמית ותשישות, התחברו לאינטואיציה, מה מרגיש לכם הכי נכון עכשיו.

11.2 הירח בשור מעניק לנו תחושת יציבות רגעית עם כל השינויים האנרגטיים המתרחשים כעת.

12.2 – 13.2 מארס נצמד לאוראנוס בטלה. אנרגיה של ניצוצות וחשמל! נצלו אנרגיה זו כדחף להתחיל פרויקט חדש, פעילות חדשה שדחיתם זמן רב. מצד שני זה לא הזמן להיכנס לויכוחים! הפתיל מאוד קצר עכשיו עם נטייה לאלימות ופיצוצים.

14.2 מארס נכנס למזל שור לאחר שהיה במזל שלו, מזל טלה. מזל שור לא נוח לאנרגיית מארס הדוחף לפעולה בשיא העוצמה. השור אוהב יציבות ונוחות עלול לסבול עכשיו מחוסר מנוחה, חוסר סיפוק גדול התחפרות במקום ותקיעות. בזמן זה כדאי להאט את הקצב, להקשיב לצרכים הפרטיים שלכם ולעשות סנכרון בינם לבין הרצונות שהדהדו חזק מאוד בתקופה האחרונה והכי חשוב, תהנו מהפירות שהשגתם עד עתה.

באהבה,

מאיה גור פטל

103 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page