top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 15.2 עד 21.2

התפכחות והתפתחות.

15.2 הירח בתאומים מול יופיטר בקשת היום מקימים אותנו מאזור הנוחות לבצע משימות רבות שדחינו בכיוונים ותחומים שונים.

16.2 ונוס נצמדת לשבתאי בגדי. הערך שלנו מקבל משקל ועוצמה גדולה. זמן לשאול מה יוצא לי מזה. כדאי או לא כדאי? מה יוצא לי מהפרויקט? ממערכת היחסים? מהלימודים? שבתאי מלמד אותנו את הסדר הקיומי הנכון שלא תמיד מתאים לצרכים שלנו וכעת זמן מצויין לבדוק איפה צמצמנו את עצמנו ורוצים לפתוח ולהרחיב על מנת להתפתח.

17.2 – 18.2 שמש בדלי בזווית הרמונית לאוראנוס בטלה מביאים להברקות מחשבתיות, רעיונות גדולים והמצאות. כדאי לרשום את הרעיונות כי בנוסף יש לנו כעת שילוב של שתי אנרגיות שונות מאוד. וונוס צמודה לשבתאי בגדי מצננים את ההתלהבות, מכריחים אותנו להיות מחושבים, לשקול היטב מה נכון לנו ומה לא. שניהם בזווית הרמונית לנפטון ומרקורי בדגים שמערפלים לנו את המציאות. התמונה לא ברורה עכשיו וכדאי מאוד לרשום ולתעד בכתב את המטלות כדי שלא תשכחו מה הייתם צריכים לעשות ותשמרו על פוקוס.

19.2 שמש עוברת למזל דגים. מזל טוב! הדגים הנו המזל האחרון בגלגל המזלות ומסמל את המפגש עם מעמקי הנשמה. אהבה ושנאה, חושך ואור. הדגים מסמל את המקומות בהם אנחנו חשים קטנים ביחס למערכת הגדולה מאתנו. שני מאפיינים מנוגדים ומאוד בולטים אצל הדגים: תחושת חוסר בטחון, בלבול ופחד ממשהו גדול – דת, רוחניות. במובן החיובי תחושת בטחון, חיבור לטבע וליקום ומכאן יוזמה הנובעת מאמונה מתוך הבנה ומודעות למשהו גדול מאתנו.

ביהדות: מזל דגים חל בחודש אדר. משנכנס אדר מרבין בשמחה! אדרה – עמוד השדרה של הדג. דגים – סמל לברכה, פריון ומזל. חודש אדר ומזל דגים מסמלים את סוף הגלגל. שמחה ומזל לקראת פריצת האביב. התחלה חדשה של חיבור הרוח לנשמה ולנפש להמשך התפתחות.

היום, ירח מלא בבתולה מול שמש בדגים מעצימים את הרעב לביטחון ושליטה על הקיים ומנגד התפכחות והבנה לעובדה שאנחנו בסה"כ חלקיק מזערי בתוך מערכת אדירה עם חוקים משלה ועלינו להתאים את עצמנו למערכת.

עוד היום, כוכב כירון חוזר למזל טלה לאחר ששהה בנסיגה בדגים במשך ארבעה חודשים. כירון מסמל באסטרולוגיה את הפצע החבוי בכל אחד מאתנו ובאותה מידה, את תעצומות הנפש שלנו שאנחנו לא מודעים להם עד לרגע בו הפצע מדמם. אצל כל אחד עפ"י מיקום כירון במפה הלידתית וביחס לכוכבים נוספים. כירון נכנס לטלה באפריל 2018 לתקופה של שבע שנים. היה בנסיגה וחזר לדגים. והיום נכנס לטלה עד 2027. כירון בטלה כעת בריבוע לשבתאי בגדי מסמל לנו יציאה למלחמה על שוויון וצדק. הדרייב לפעולה מגיע ממקום של כאב וסבל. זעקת האנשים הסובלים מהמערכת.

20.2 – 21.2 עשייה מתוך מודעות. שמש בדגים בזווית הרמונית למארס בשור. אנחנו מבצעים פעולות בשטח מתוך ההבנה שנולדה עם הירח המלא למשמעות האמיתית של קיומנו עם הכלים שיש ברשותנו לתת לכלל. ישנה כעת אפשרות לראות את התמונה מגבוה ע"י מדיטציה, מרקורי צמוד לנפטון בדגים. להתחבר לאינטואיציה ולבדוק היכן אנחנו לא מרוצים ומדוע, מה ניתן לשנות וכיצד.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

118 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page