top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 28.2 - 5.3

מודדים ונמדדים:

28.2 וונוס בסוף גדי בריבוע לאוראנוס בטלה מביאים להחלטות שלא מגיעות ממקום מלא ושליו, אלא דווקא ממקום של חוסר שביעות רצון, צורך בשינוי עקב אי נוחות וחוסר הערכה אישי. אבל עם זאת, ההחלטות יחסית מתונות עקב מרקורי בדגים בהרמוניה לוונוס בגדי שמעדן לנו את אופן התגובה. שבתאי ולפלוטו גם כן בגדי עדיין מכבידים על האווירה. מבחינת מערכות יחסים, אנחנו מודדים כמה מוערכים ע"י אהובינו וכמה אנחנו מעריכים אותם ובעיקר את עצמנו? ישנה כעת הבנה שהערכה הדדית היא תוצאה של עבודה אישית וגם משותפת בלתי פוסקת של נתינה וקבלה.

1.3 כוכב וונוס עובר למזל דלי ויש לנו הזדמנות לבטא את עצמנו באמת ולהאיר את הסביבה שלנו באור האותנטי שלנו. לצאת מההתניות החברתיות ולהעריך את עצמנו ממקום נקי ללא שפיטה. זמן להתחבר לאנשים שמקבלים אתכם כפי שאתם ומעריכים אתכם עפ"י תרומתכם לקהילה.

2.3 – 4.3 אנרגיה של עשייה ממקום אופטימי. שמש בדגים בהרמוניה למארס בשור נותנים לנו חיזוק חיובי מבחינת הביטחון האישי, כריזמה, נראות, התנהלות עסקית ויציאה לפרויקטים חדשים. אל תתפלאו אם אנשים נמשכים אליכם פתאום ורוצים לשהות בקרבתכם. ישפיע בעיקר על מזלות שור, דגים, עקרב ובתולה. הירח בדלי מכניס התרגשות ורצון להתחדשות.

5.3 מרקורי כוכב התקשורת נכנס לנסיגה במזל דגים עד לתאריך 28.3. מרקורי מתחיל את הנסיגה בצמוד לכוכב כירון שנמצא 0 מעלות בטלה ומציף בעוצמה את הפצעים הפיזיים והנפשיים העמוקים ביותר שלא טופלו עד עכשיו על מנת לרפא אותם מהשורש. מרקורי בנסיגה בדגים מערפל את המחשבות אבל מחדד את החושים והאינטואיציה. זמן מצוין למדיטציה, מודעות וכוונון מחדש של תפיסת המציאות.

וב6.3 אוראנוס כוכב המהפיכות נכנס למזל שור לשבע השנים הבאות! פרטים בקרוב מאוד!

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

127 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page