top of page
  • מאיה גור פטל

אוראנוס - כוכב המהפיכות נכנס למזל שור

המהפכן

אוראנוס נכנס למזל שור לשבע השנים הבאות! עד אפריל 2026. מזל שור הוא המזל השני בגלגל המזלות. מזל אדמה, שליטו וונוס. שייך לקבוצת מזלות הפיקסים, הקבועים ומסמל יציבות, בטחון כלכלי, צורך בשגרה וחיי נוחות. מתקשר לתזונה, תחזוקה של הגוף שלנו. אסתטיקה, אחראיות, התמדה ויושר. יחד עם זאת מזל שור נוטה לעקשנות, אכילה מופרזת, עצלנות, רכושניות וכפייתיות.

גלופת אוראנוס על שמו של מגלה הכוכב סר ויליאם הרשל

כוכב אוראנוס מקיף את השמש במשך 84 שנים. נמצא בכל מזל בממוצע כשבע שנים. אוראנוס פועל מסמל טרנספורמציה, שינוי, מהפיכה. לחשוב מחוץ לקופסא. חשיפה למקום חדש, לא מוכר. מפגש עם מציאות שונה ממה שאנחנו מכירים. התנסות חדשה, דרך חדשה וכלים חדשים להתמודדות עם הקיים. אוראנוס מייצג את המורדים בחברה, הלא שייכים, שוברי המוסכמות ובונים חברה חדשה. החלוצים שיוצרים מציאות חדשה, אחרת ממה שנולדו אליה.

6.3 היום אוראנוס נכנס למזל שור לתקופה של שבע שנים ומערער לנו את המושגים: בטחון כלכלי, חברתי, מעמדות ורכוש. אוראנוס מטלטל את השגרה המוכרת והידועה שמאפיינת את מזל שור ומשנה לנו את מה שלא עובד נכון במערכת. הערכים משתנים כלפי רכוש, התנהלות כלכלית, מבנים חברתיים. אוראנוס נחשב באסטרולוגיה למהפכן הגדול אבל השינוי קורה בקצב מעט איטי יותר בעקבות כוכב שבתאי שנמצא בגדי ושומר על מבנה המסגרות הקיימות. עם זאת, תהליך פירוק המסגרות הכלכליות והחברתיות קורה ובשנים הקרובות יהיו פחות שיתופי פעולה בין מעצמות ויותר התכנסות של כל מדינה לעצמה. מבחינת הטבע יהיו יותר חידושים והמצאות לחיים בסינרגיה עם הטבע מבחינת מיחזור, ניצול יעיל של הקרקע והתפלת מים.

מדינת ישראל בת מזל שור עוברת ותעבור שינויים הדרגתיים משמעותיים. חוסר יציבות השלטון הולך ומעמיק ככל שאוראנוס יתקדם בשור ויצור ריבוע לירח הלידתי באריה בבית השלטון במפת המדינה. התנגדות מעמד הביניים להתנהלות השלטונית הכלכלית במדינה ודרישה לשינוי מבנה הכלכלה ושוויון. שינוי בערך הקרקע, ערכי המשפחה ואורח החיים. תעלה עוד יותר המודעות והמחוייבות לקבלת קבוצות מיעוטים לחברה הישראלית.

מבחינה אישית אוראנוס בשור מערער לנו את השגרה אליה התרגלנו, על מנת שנפרוץ את תקרת הזכוכית ונשנה את מה שלא עובד נכון.

6.3 ערב ראש חודש אדר ב. מולד הירח במזל דגים צמוד לשמש ולנפטון. מרקורי נכנס אתמול לנסיגה בדגים. כמה רגש! כמה מים! שימו לב לתקשורת היום, הדברים לא תמיד מובנים נכון וקצרה הדרך כעת לרדת לרגש נמוך, לכן חשוב לגלות סבלנות וחמלה כלפי הסובבים אבל שמרו על האנרגיה שלכם. הירח בדגים מציף את החלומות שלנו ביחס למקום בו אנחנו נמצאים עכשיו. זמן טוב להרגיש את החוזקות שלנו ולהעלות אותם. להתחבר לאינטואיציה ולפרוץ את הרוטינה מתוך אמונה פנימית שלמה וכנה של היכולות שלנו. תזכרו ששינוי פנימי אישי משפיע בסופו של דבר על כל הסביבה בה נמצא.

7.3 שמש ונפטון על אותה המעלה בדגים. זמן הודיה. יחד עם מרקורי בנסיגה בדגים, זמן נפלא למדיטציה, להביט פנימה ולהודות על כל מה שיש לכם. שום דבר לא מובן מאליו. זמן להתמלא באנרגיה של שמחה ואמונה אישית.

8.3 – 9.3 שמש בדגים בהרמוניה לשבתאי בגדי ולמארס בשור. משולש הרמוני. נצלו את הימים האלו לעשות לכם סדר פעולות להגשמת חלומות, מטרות ותוכניות ובניית דרכים לביצוען בפועל.

10.3 עלולה לעלות תחושה של חוסר סיפוק אישי והחמצה. ונוס בדלי בריבוע למארס בשור מביאים לחוסר סיפוק עצמי. בנוסף, מארס בשור בהרמוניה לנפטון בדגים גורמים להתפזרות מחשבתית ומעשית. נסו לשמור על פוקוס מבחינת סדר פעולות מהעיקר לתפל.

11.3 אנרגיית המים והאדמה מככבים. שמש ונפטון בדגים במשולש הרמוני לשבתאי ופלוטו בגדי ולמארס בשור. השתמשו בתבונה באנרגיה זו על מנת להימנע מלשקוע בבוץ וברגשות נמוכים, הפכו את הרעיונות שלכם לברי ביצוע מתוך הערכה עצמית חדשה ובונה.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

181 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page