top of page
  • מאיה גור פטל

שיעורים בזמן

13.3 שמש בדגים בזווית 60 לפלוטו בגדי. אמנם הזווית חיובית ומסמלת הרמוניה באסטרולוגיה, אבל השמש מאירה את האמת האוניברסאלית. פלוטו בגדי מסמל את היצרים העמוקים ביותר שלנו, הרס וחורבן ובריאה מחדש. האמת הערומה נחשפת לנגד עיננו לחיוב לשלילה. אצל כל אחד מיקום השמש בזווית לפלוטו מעלה סוגיה אחרת במפה. אתם עלולים לעמוד בפני קונפליקט פנימי העולה ממעמקים עקב חוסר מודעות או חווית טראומה המעירה אתכם למציאות חדשה ומכאן צורך לחשב מהלכים עתידיים מחדש תוך כדי בדיקת היכולות שלכם.

עוד היום, שמש בדגים בריבוע ליופיטר בקשת. שעור בהתפתחות והתפכחות. אתם עלולים לפקוח עינכם עכשיו עם ידיעה חדשה לגבי נושא בו הייתם בטוחים שאתם יודעים את האמת וכעת מגלים שהאמת שלכם לא מתאימה למציאות בשטח. אור גדול מאיר עכשיו על הפער בין מציאות מדומה לאמת בשטח.

חוסר וודאות. מארס בשור בזווית הרמונית 60 מעלות לנפטון בדגים מחזק את התחושה של התקדמות בעיניים סגורות. אי וודאות מכסה אותנו כעת ועם זאת חייבים להתקדם על מנת להרגיש בטוחים. האמנם? הנטייה כעת חזקה להתמכרויות לאוכל, שתיה וסמים שונים. נסו הרפיה ומדיטציה שנותנים כעת שלווה וממלאים אתכם אנרגיה חיובית ולא מרוקנים.

14.3 – 15.3 מרקורי כוכב התקשורת בנסיגה בדגים נצמד לשמש בדגים ויחד מערפלים את התמונה. חוסר הוודאות מתחזק מאוד ובנוסף, שניהם בזווית הרמונית לפלוטו בגדי. היזהרו מליפול לרגשות נמוכים מאוד ולרחמים עצמיים. כדאי עכשיו להתחבר פנימה לרגשות העמוקים ולקבל אותם בהבנה ושלמות ומשם – שחרור והקלה.

מצד שני, הרצון להרשים חזק מאוד עכשיו, שימו לב לא ליפול לשקרים מתוך אגו. יופיטר בקשת ניצב בריבוע לשמש ומרקורי בנסיגה בדגים. הימנעו מסיפורי גבורה אישיים שאין להם אחיזה במציאות ומהבטחות ללא בסיס.

16.3 משמעת עצמית. שבתאי בגדי בהרמוניה למארס בשור ונפטון בדגים מעלים את רף הנחישות וההתמדה למרות שהתמונה אינה ברורה. שימו לב שעדיין שמש ומרקורי צמודים בדגים בריבוע ליופיטר בקשת. היזהרו מחטא היוהרה, מהתנשאות על אחרים ומלכפות את הדרך שלכם על סביבתכם. זכרו, כולנו כאן תלמידים נצחיים, הדרך של אחד אינה בהכרח הדרך של האחר.

17.3 משחקי כבוד. הירח נכנס לאריה ויוצר ריבוע לאוראנוס בשור. הנטייה חזקה היום להיכנס לוויכוחים מי צודק כאשר כל אחד מתבצר בעמדה שלו. ממש לא כדאי לכם להיכנס לוויכוחים היום כי בנוסף למלחמת הטיטאנים הזו, התקשורת מאוד לא ברורה, הדברים עלולים לצאת לחלוטין מהקשרם וליצור כעס גדול ולבסוף להצטער שבכלל נכנסת לכל הבוץ הזה.

18.3 – 20.3 כח מול כוחניות. מארס בשור בהרמוניה לפלוטו בגדי. הזווית הרמונית אבל שני השחקנים חזקים מאוד ובעלי יצרים הרסניים וכוחניות רבה. שימו לב אם מנסים לעשות עליכם מניפולציות ולנהוג בכם בכוחניות. הכח במובן החיובי מגיע ממקום של עבודה משותפת. כדאי לבדוק מה מניע אותך לפעולה? הרצון האישי שלך להתקדם או התקדמות יחד עם וויתור והתפשרות.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

75 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page