top of page
  • מאיה גור פטל

יום השיוויון האביבי, מולד ירח, מזל חדש

21.3 יום השוויון האביבי! רשמית האביב כאן. מהיום שעות האור מתארכות לעומת שעות הלילה עד ליום הארוך ביותר שיחל ב21.6.

היום שמש עובר למזל טלה. מזל טוב! המזל הראשון בגלגל המזלות. מזל טלה נחשב לפורץ הדרך, המוביל. הטלה קטן ורך, אך מלא באנרגית אש פורצת. בעל בטחון עצמי סוחף, עצמאי, ערני ורץ קדימה. המשימות אותן לוקח על עצמו הטלה הן קצרות טווח בגלל האנרגיה הראשונית, הילדית אותה הוא מייצג. צורך בסיפוק מיידי, אנרגיה גברית. מזל טלה מופיע באביב, צמיחה, התחדשות ופריחה של החי והצומח לאחר ההתכנסות בחורף. הטלה תחרותי, ספורטאי, לוחמני, אמיץ, זקוק לריגושים, אנשי מפתח, מנהלים. הטלה עלול לסבול מעודף אגו, חוסר התחשבות בזולת. התפרצויות. אלימות. חוסר סבלנות. כאבי ראש.

עוד היום, מולד הירח במאזניים אל מול השמש שנכנסה לטלה. תחושת התרגשות גדולה מגיעה יחד עם דחף אנרגטי לעשות ולהתקדם. מי שנמצא בחוסר וודאות לגבי מטרותיו ורצונותיו, אנרגיה זו מביאה לחוסר סבלנות וכעס, מצד אחד להט לשנות מה שלא מתאים ולפרוץ קדימה. ומצד שני ההבנה שאני לא יחידה עצמאית נפרדת אלא חלק ממכלול שלם שמזין וניזון ממנו. איזון היא מילת המפתח. מהם הערכים על פיהם אתם פועלים, היכן אתם מתפשרים עם הסביבה ובאיזו מידה.

תחושת חוסר סבלנות ושביעות רצון עולה גם מריבוע בין וונוס בדלי ומארס בשור. שימו לב האם הערכים שלכם נשענים על אגו או נובעים ממקום של חמלה. וונוס בהרמוניה ליופיטר בקשת יכולים להעלות גבוה את רמת המודעות העצמית והערכים ממקום של צמיחה והתרחבות.

22.3 – 23.3 שמש וכירון צמודים בטלה. הפרוז'קטור מאיר עכשיו על המקום שלא נוח לנו בו. תחושת מיצוי ומיאוס. כל מה שהוזנח ולא טופל כראוי בשנים האחרונות עולה עכשיו לכותרות. הקבוצות החלשות בעם שלא שומעים את קולם בד"כ, מיעוטים נלחמים למען הזכויות שלהם. ברמה האישית הכוונון הוא למען עצמאות אישית וערכים אמיתיים. מעבדות לחירות. אלו רעיונות לפרויקטים חדשים עומדים בפניכם על הפרק ועד כמה אתם מתחברים אליהם ממקום כנה של התחדשות והתפתחות.

24.3 – 26.3 מרקורי בנסיגה נצמד לנפטון בדגים מביאים להתפזרות מחשבתית. מה העיקר ומה תפל. אבל הם בזווית 60 לשבתאי בגדי שמכריח אותנו לרדת לקרקע ולהתמקד. מומלץ לערוך רשימה מסודרת של המטרות כדי לשמור על פוקוס ולמנוע ביקורת עצמית מיותרת.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

91 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page