top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 29.3 עד 4.4

29.3 ונוס עברה לדגים. האווירה נעשית נעימה יותר. וונוס בדגים מלאה בחמלה ואהבה לזולת. ממלאה אותנו בסבלנות וסובלנות, שקט ושלווה פנימיים וחיבור לפשטות ולטבע. עם כניסתה לדגים, וונוס יוצרת זווית הרמונית לאוראנוס בשור והתחושה היא של שחרור מהלחץ שהיה כשוונוס הייתה בדלי.

הולדתה של וונוס עפ"י ציורו של סנדרוס בוטיצ'לי

עוד היום, מרקורי יוצא מהנסיגה בדגים צמוד לנפטון, יהיו צמודים עד 4.4. ישנה עכשיו הזדמנות נפלאה לפתוח בשיחות נפש עם חברים קרובים ומשפחה ממקום מודע יותר לעצמנו לאחר המסע פנימה בזמן הנסיגה. עכשיו זה גם זמן טוב למפגשים של סליחה ומחילה. כמו כן, זמן זה נפלא למדיטציה, פיתוח האינטואיציה, קבלת חלומות עם מסרים. הערוץ הגבוה נפתח ומתחבר לשורשים שלנו. במידה וקיים חוסר איזון, אנרגיה זו מביאה להתפזרות מחשבתית ועייפות.

30.3 התחדשות ותזזיתיות. הירח נכנס לדלי ויוצר זווית הרמונית לשמש בטלה. מעין תחושת התרגשות אוחזת בכם. אם אתם שואלים את עצמכם למה, בצעו רשימה של תוכניות כדי למנוע פיזור הדעת ולשמור על אש הריגושים בוערת.

31.3 התקשורת נעשית חדה יותר אבל לא תמיד מובנת לצד השני. מארס נכנס למזל תאומים ומאיץ את התקשורת הבין אישית. עם זאת, ישנה נטייה לכעס כי מארס בתאומים קצר רוח, חסר סבלנות ובעל נטייה להתפזר. אז כדאי לספור עד 10 לפני שמדברים. אולי אפילו עד 30.... מארס בתאומים מדגיש לנו את הכח שביצירת קשרים וחברויות. הכח שבדיבור לבנייה או להרס. הבחירה היא שלנו.

1.4 הדגש היום על התקשורת שמצד אחד מאוד חדה עם מארס בתאומים ומצד שני אינה ברורה לכם מכיוון שמרקורי צמוד לנפטון בדגים והדברים הנאמרים עלולים להתפרש לא נכון, לצאת מהקשרם. כמו כן, שימו לב מי כנה אתכם ומי משקר. אחד באפריל :)

בנוסף, הירח בדלי היום מדגיש את הנושאים בהם קיים חוסר צדק, צורך באהבה אמיתית ללא התניות, שוויון זכויות וקבלת השונה.

2.4 התקשורת ממשיכה לככב כאשר כירון בטלה בהרמוניה למארס בתאומים. הרבה כאב עולה בשיחות בין אישיות. צמידות מרקורי לנפטון בדגים עלולים להביא לבריחה לסמים, אלכוהול ומשכחים אחרים על מנת לא להתמודד עם הכאב הפנימי. דווקא עכשיו עם ונוס בדגים כדאי להעלות את הכאב על מנת לקבל תמיכה, חום, אהבה ורכות שתפתיע אתכם לטובה.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

94 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page