top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 4.4 עד 11.4

מוצפים?

4.4 הרגשתם מוצפים רגשית? וונוס, מרקורי ונפטון צמודים והירח כולם בדגים. נטייה לחוסר וודאות, ערפול חושים, רפיון הגוף ואפילו חולשה. אז כדאי להרפות עכשיו מהלחץ, להיות באמונה שהדברים יסתדרו כי מה ששלך, שלך. לצאת לטבע ולהנות מהפריחה השופעת בחוץ. זמן זה נפלא גם להתאהבויות.

5.4 מולד הירח בטלה צמוד לשמש מכניס אנרגיה חדשה, רעננות וכח חיות לפריצה קדימה. הנטייה כעת לחוסר סבלנות גדולה, עשיה מתוך דחפים של אותו הרגע. המטרות ברורות עכשיו והדחף חזק לצאת ולכבוש אותן. אבל שימו לב לדרך בה התוכניות נאמרות ונבנות כי מרקורי צמוד לנפטון בדגים עלולים להביא לליקויים בתקשורת, חוסר הבנה וכעס.

7.4 הירח צמוד לאוראנוס בשור ותחושת היציבות יורדת. הבטחון הכלכלי מעורער ומחזקים את התחושה הזו שבתאי שנמצא בגדי ומתקרב לפלוטו, יחד מכניסים תחושת כבדות וצמצום.

8.4 מקבץ הכוכבים וונוס, נפטון ומרקורי בדגים נותנים תחושת אופוריה, שלווה ותמונה ורודה. אך יוצרים זווית הרמונית לשבתאי ופלוטו בגדי שמציגים את הצד השני של המציאות עם כל הקשיים בדרך.

9.4 יום הבוחר בסימן נדנדה. מצד אחד התמונה חיובית מאוד ומבטיחה עם ונוס, נפטון ומרקורי בדגים, המון הבטחות ואופטימיות באוויר. מנגד שבתאי ופלוטו בגדי מציבים בפנינו עובדות לא פשוטות קיימות בשטח. הירח בתאומים נצמד למארס והאווירה מתוחה ומשתנה מרגע לרגע עם נטייה להסקת מסקנות מהירה מידי.

10.4 אופוריה ושאננות אל מול המציאות. וונוס ונפטון צמודים על אותה מעלה בדגים. האופטימיות גבוהה מול המציאות האפורה המיוצגת ע"י שבתאי ופלוטו בגדי. יום המתאפיין במהפכים, מצבי רוח משתנים.

11.4 יופיטר בקשת נכנס לנסיגה לתקופה של 4 חודשים ונמצא בריבוע למרקורי בדגים. זרקור האמת מוטה כעת פנימה. אלו סיפורים

שנאמרו לך בעלי בסיס ואלו לא? מה היא האמת הפנימית שלך ואיפה מתנגשת עם דברים שהבטחת או שהבטיחו לך? העיניים מתחילות להיפקח.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

79 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page