top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית 12.4 - 19.4

המסע מעבדות לחרות

12.4 – 13.4 מרגישים אדרנלין? השמש בטלה בזווית הרמונית ליופיטר בנסיגה בקשת ממלאים אותנו אנרגיה לפרוץ החוצה, לצאת עם האמת. זמן טוב להוציא את החלומות מהמגירה. אבל שימו לב, מרקורי בדגים בריבוע ליופיטר בקשת עלולים להביא לויכוחים מי צודק ומה נכון. כמו כן, ישנה כבדות מצד הירח שנמצא בסרטן מול שבתאי ופלוטו בגדי ומעלים בנו ספקות ושאלות לגבי האמת שלנו מאחורי המטרות.

14.4 – 16.4 שמש בטלה בריבוע לשבתאי ופלוטו בגדי. מאבק בין הדחף לפרוץ קדימה לבין הספק והכבדות שמורידים ומאטים. וונוס בדגים אמנם בהרמוניה לשבתאי ופלוטו בגדי, אך יוצרים תחושת מחנק וצמצום, מכאן קצרה הדרך לרגשות אשמה וחוסר בטחון, ומצד שני תחושה שמיצית את הקיים ומכאן בונה תוכניות לשינוי, פריצה וצמיחה ממקום מודע ושלם. אנרגיה זו נוגעת בכל אחד ואחת בתחום אחר עפ"י המיקום במפה האישית. נוסף על כך, האנרגיה מדגישה את הפער שבין פנטזיה למציאות - וונוס בדגים גם בריבוע ליופיטר בנסיגה בקשת. אלו מחשבות ותוכניות מרגישות לכם גדולות מידי ומדוע? מהיכן אתם מסיקים מסקנות? ממקום של פחד או מתוך מודעות ושלמות.

17.4 – 19.4 מרקורי נכנס לטלה והתקשורת משתנה למהירה וקולנית. המחשבות רצות קדימה ואיתן ההתלהבות והתשוקה. הנטייה כעת לוויכוחים עולה ואף תעלה עם היצמדותו של מרקורי לכירון שנמצא גם כן בטלה ושם את הדגש על הכבוד העצמי שלנו. מרקורי בטלה עלול להביא לפליטות פה מרובות הנובעות מהצורך להרשים, שימו לב לדברים הנאמרים כדי שלא תצאו מופסדים מהפגנת כח.

19.4 ערב ליל הסדר. הירח מלא במאזניים מול שמש בטלה. כיצד משפיע ומושפע, על כך בפוסט הבא.

באהבה,

מאיה גור פטל

84 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page