top of page
  • מאיה גור פטל

יציאה מעבדות לחירות

19.4 ערב ליל הסדר, ירח מלא במאזניים מול שמש בטלה. אנחנו בשיא אנרגטי מבחינת תקשורת ומערכות יחסים. שמש בטלה מסמלת את המסע לפריצת הדרך והתקדמות מעבדות לחירות אל מול הקשרים שלנו עם הסובבים ובני הזוג. הירח המלא במאזניים מול השמש מביא להתנגשות בין שני הצדדים. מדידת המטרות האישיות מול הרצונות והציפיות של בני הזוג והסביבה. יחד עם זה, התקשורת חדה בעזרת מרקורי שנמצא בטלה וכדאי ומומלץ לתקשר בסבלנות וסובלנות, אך מבלי לוותר על הערכים הפנימיים.

קונסטלציית מזל שור

20.4 שמש עוברת למזל שור. מזל טוב! מזל שור הנו השני בגלגל המזלות והראשון ממזלות האדמה. השור מסמל רכושניות, נהנתנות מהפירות של אמא אדמה. משחר ההיסטוריה השור מוזכר בתרבויות רבות על פני הגלובוס כאל האדמה. ביהדות מוזכר השור בחטא העם המתקשר לעגל הזהב כאשר בני ישראל העדיפו לסגוד למוחשי ולא לרוחני.

השור זקוק לביטחון, יציבות, שגרה. אוהב אסתטיקה. אחראי, ישר. השור נוטה להיות עקשן, אכילה מופרזת, עצלנות, רכושני. עלול לפתח הרגלים כפייתיים. בעיות בבלוטת התריס.

מזל שור נוטה לאומנות: ציירים, פסלים, זמרים. אנשי מסגרת: בנקאים, צבא, משטרה. רואי חשבון, כלכלנים.

עם כניסתה של השמש לשור, נצמדת לאוראנוס בשור ויהיו צמודים עד 26.4. ימים שעלולים להיווצר סדקים במערכות כלכליות, מבנים חברתיים. טלטלות במקומות בהם הערכים אינם תואמים למציאות הקיימת, ובמילים פשוטות, מה שלא עובד נכון מתחיל לקרוס. והפוך, מה שעובד נכון, פורץ מעלה ומשגשג.

20.4 וונוס עוברת למזל טלה. עולם הערכים משתנה לבלי היכר. מוונוס בדגים שהציפה לנו חלומות ופנטזיות, אנרגיה מכילה מלאה בחמלה. כעת עולם הערכים הופך לממוקד וחד ומופעל ממקום הישרדותי. מה עלינו לעשות עכשיו על מנת לחוש ביטחון פיסי, מנטלי, נפשי ורוחני. מרקורי בטלה מדגיש לנו מי הם אוהבים ומי הם אויבים ומה זה אומר עלינו מבחינת ערך עצמי. "ואהבת לרעך כמוך".

21.4 האווירה טעונה וקצרה עכשיו עם הירח בעקרב בזווית 150 למרקורי וכירון צמודים בטלה וונוס בטלה. הזהרו מלתת ביקורת שעלולה להתפרש לא נכון עכשיו. כדאי לא להיכנס לוויכוחים כרגע, קצרה הדרך לרגשות נמוכים.

22.4 – 25.4 רוצים שינוי? שמש ואוראנוס צמודים בשור מרעידים את הקרקע מתחת לרגליים ומציבים לנו עובדה ששום דבר אינו בטוח גם אם חשבנו כך. כאשר הקרקע אינה בטוחה ותחושת חוסר יציבות ובטחון מבעבעת, יש לנו קריאה לחשוב מחוץ לקופסא ולפעול באופן שונה ממה שהכרנו וידענו. צמידות זו עלולה ליצור פחדים גדולים מהלא ידוע. מצד שני התרגשות גדולה כאשר הירח בקשת בהרמוניה לוונוס, כירון ומרקורי בטלה, תחושת מיאוס בקיים וציפייה לשינוי המיוחל תוך כדי שיתוף קרובים כיאה למזל שור.

כאשר השגרה אינה יציבה ואינה בטוחה, הביטחון הפנימי מגיע משינוי תפיסה, נתינה וקבלה, שיתופי פעולה, הבעת אהבה ואמירת תודה על מה שיש. עקביות והתמדה בדרך, נתינה וקבלה מעלים את הערך.

עד כאן,

באהבה וחג חירות שמח!

מאיה גור פטל

91 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page