top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 3.5 עד 8.5

הכל בעיני המתבונן.

3.5 – 4.5 איך נראים לכם החיים עכשיו? מרגשים? מאתגרים? מרקורי כוכב התקשורת בטלה בזווית 90 לשבתאי ופלוטו בגדי. אם השגרה נראית לכם עמוסה ומעייפת זה בגלל הזווית הדינאמית כרגע בין מרקורי לשבתאי – המאסטר הגדול שמשפיע על הצורך להיות פרקטיים ומדוייקים עד לפרטים הקטנים ומכאן כוכב שבתאי אחראי על הביקורת האישית. שימו לב איך נוצר קונפליקט בין הילד שבכם שרוצה עכשיו! ומנגד המבקר המבוגר שמעלה את הספק ואת כל הסיבות למה לא... אם אתם נוטים לביקורת אישית מחמירה עכשיו, שחררו כרגע ותמתינו עד יעבור לחץ.

עד כמה אנחנו כנים עם עצמנו? מרקורי גם בזווית 90 לפלוטו בגדי, אנחנו נאלצים להיפרד משכבות הגנה העוטפות אותנו על מנת להתקדם. אלו חוויות ואנשים אנחנו מזמנים לחיים שלנו בתקופה האחרונה ואיזה פירוש אנחנו נותנים לכל חוויה? האם החוויה תורמת לי או מורידה? על מה אנחנו נאלצים לוותר - לשחרר על מנת להתקדם וכיצד. ובכלל האם אנחנו שולטים בחיים שלנו או נשלטים?

5.5 מולד הירח בשור צמוד לשמש בשור מדגיש את הצורך ברכוש, אסתטיקה, הנאות ואוכל. ברמה הנפשית הדגש הוא על הצורך בביטחון אישי, שיגרה בטוחה ונוחה. ישנה נטייה להתחפר במקום והפיצוי על כך מגיע בהנאות שונות.

עוד באותו היום, מארס בתאומים מול יופיטר בקשת עלולים להביא לעימותים מי צודק.

תזכרו שהאמת סובייקטיבית והכל בעיני המתבונן. במידה וישנה פתיחות, הדחף לפעולה מתעצם תוך אמונה גדולה ואופטימיות.

6.5 מרקורי עובר למזל שור. התקשורת נעשית איטית ונעימה יותר אבל לא לאורך זמן כי מרקורי מתקדם מהר וייצמד לאוראנוס בשור שמכניס חוסר שקט פנימי. זמן נפלא לבלות בחברת אוהבים ולשתף מחשבות ורגשות.

7.5 הצרכים הפנימיים מול צרכי הסביבה. ונוס בטלה בזווית 90 לשבתאי בגדי מדגישים לנו את הפער בין הצרכים הפנימיים לשבור את השיגרה הקיימת ולפרוץ קדימה לבין המסגרת הקיימת השואבת פנימה. זמן לזהות היכן המקומות בהם אנחנו מובילים את דרכנו והיכן אנחנו מובלים. אם עולה תחושת חוסר סיפוק זה זמן מצויין להביט בחצי הכוס המלאה, להתמלא בביטחון אישי ולחשב מסלול אישי מחדש מתוך שמחה ותשוקה.

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

85 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page