top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 10.5 - 16.5

ערך עצמי.

10.5 – 11.5 כיצד אתם מוערכים ומעריכים? מרקורי צמוד לאוראנוס בשור מנערים את המושג ערך עצמי לחישוב מסלול מחדש. שימו לב אם הגעתם לנקודת מיצוי במסע מבחינת עבודה, זוגיות, מקום מגורים ותחזוקה פיסית של הגוף. האם אתם אותנטיים עם עצמכם או מחקים את הסביבה? זה זמן נפלא לחשב לאן הגעתם עד היום ואם חוסר סיפוק מלווה אתכם מה צריך לשנות?

נוסף על כך, וונוס בטלה בזווית 90 לפלוטו בגדי. אנרגיה חזקה החושפת ומאלצת אותנו להתמודד עם הצדדים העמוקים והאפלים שבד"כ מוסתרים. כדאי עכשיו לבדוק מהן המטרות שלכם, עבורן אתם פועלים? האם אתם שלמים עם אותן המטרות? האם אתם שלמים עם עצמכם? במידה והתמונה אינה ברורה, מוזמנים להתקשר למפה.

12.5 – 14.5 שמש בשור בהרמוניה לשבתאי ופלוטו בגדי מעניקים הזדמנות לבדוק ולחשב את הצעדים קדימה יחד עם האמצעים הקיימים. בנוסף, ישנה כעת הזדמנות לחבור לאנשים חדשים בעלי אינטרס משותף - וונוס בטלה בזווית 60 למארס בתאומים.

15.5 וונוס נכנס למזל שור והאווירה נעשית נעימה יותר, רגועה, יפה ובטוחה. אבל לא לאורך זמן כי ב19.5 וונוס נצמדת לאוראנוס שנמצא בשור ומביא לחוסר יציבות ושינויים פתאומיים על אפרט בפוסט הבא.

16.5 מארס נכנס לסרטן ומעלה את רף האמוציות. הנטייה לדרמה, להיפגע רגשית גבוהה כעת. עם זאת, קיימת היכולת לתקשורת בונה ומחושבת היטב - מרקורי כוכב התקשורת נמצא בשור בהרמוניה לשבתאי ופלוטו בגדי מביאים לשיתופי פעולה למען בניית ערכים מחדש.

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

130 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page