top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 17.5 עד 23.5

מארס בסרטן ואתו הלחות, הרגש והדרמה.

17.5 הירח בעקרב מול וונוס ואוראנוס בשור מביאים לטלטלה בביטחון האישי. ירח בעקרב מסמל את הכמיהה לשליטה, ביטחון, יציבות ועכשיו המצב הפוך מאחר וניצב מול וונוס ואוראנוס בשור. חוסר יציבות מבחינה כלכלית, זוגית, תעסוקתית והעמוק מכולם, חוסר ערך עצמי. אצל כל אחד ואחת עפ"י המיקום במפה הלידתית. התערערות זו מגיעה יום אחרי שמארס נכנס לסרטן ומעצימה את סערת הרגשות המתחוללת בחוץ. שימו לב אלו חוויות אתם עוברים כעת ומעמידות אתכם במבחן היציבות הפנימית והאמונה בעצמכם.

18.5 וונוס ואוראנוס על אותה המעלה בשור. מצד אחד ישנו צורך בביטחון ויציבות כלכלית, חברתית, מנטלית ורגשית ומצד שני, מתפרץ הצורך להיות באמת שלי, באותנטיות שבי מתוך ביטחון מלא ושלווה. הצמידות של וונוס לאוראנוס בשור מביאה בטבע לפריחה אביבית שלא נראתה כמותה זמן רב. יחד עם הפריחה בטבע, יש מכם שמרגישים בצורך להתמלא, להתרגש ולהתייפות ומתמלאים מריגושים המאפיינים את מזל שור כמו ארוחה טובה, מסג', שופינג ועוד הנאות חומריות :) לאמיצים יותר ישנה כרגע הזדמנות לפרוץ את המוכר והידוע לחוויה חדשה ואף לדרך חדשה. השפעה זו מורגשת בעיקר אצל מזלות שור, עקרב, דלי ואריה.

19.5 ירח מלא בעקרב מול שמש ומרקורי בשור. המתח הרגשי בשיא. הירח המלא בעקרב חושף את הרגשות העמוקים ביותר. העקרב מסמל את העוצמה האדירה הפועלת מתחת לפני השטח והירח המלא מציף עכשיו את העוצמות האלה. רגשות נסתרים הופכים לגלויים, מצב זה עלול לגרום להתפרצות גדולה של כעס רגשי עמוק, או למודעות עצמית מאוד גבוהה מתוך השלת שכבות המגננה המיותרות ופתיחות לשינוי המבורך.

20.5 ישנה הקלה מבחינת האמוציות, הירח עובר לקשת והאווירה נעשית יותר קלילה ושמחה. שמש ומרקורי צמודים בשור מביאים להתחלת פרויקטים חדשים וגם צורך בהנאות, קניות ופינוקים.

קונסטלציית מזל תאומים

21.5 שמש עוברת למזל תאומים. מזל טוב! התאומים מסמל את התרגום המילולי הראשון לחוויה החושית האישית שלנו בחיים. "הכל בעיני המתבונן". התאומים מלאים באנרגיה, תזזיתיים, סקרנים. משכילים, צעירים בנפשם. עוסקים במספר תחומים במקביל ולא יודעים מה זה מנוחה. בעלי תקשורת בין אישית גבוהה וכושר שכנוע. נוטים להתפזר, חוסר עקביות, קלי דעת. בעלי ידע רחב מבחוץ, צריכים להתבונן פנימה. התאומים חברים של כולם, מתקשים להתמסר. בכדי לשמור על זוגיות יציבה צריכים ריגושים תמידיים.

עם מעבר שמש לתאומים, התקשורת עוברת הילוך ונעשית מהירה יותר. מרקורי כוכב התקשורת עובר גם כן לתאומים, לבית שלו. מרקורי שליט תאומים נצמד לשמש ויחד יוצרים תופעה הנקראת באסטרולוגיה "קזימי" משמעותה מעין היתוך כוכב מרקורי עקב הצמדותו לשמש. השפעת ההיתוך מזכירה זמני נסיגה של מרקורי ומביאה לעומס ידע שגורם לבלבול וחוסר מיקוד. "מרב עצים לא רואים את היער".

22.5 מארס בסרטן בהרמוניה לאוראנוס בשור מקימים אותנו מאזור הנוחות לשנות בבית דברים שדחינו עד עכשיו. כמו כן, זווית זו דוחפת אותנו לשנות יחס ודרך פעולה מול אהובנו למען יצירת שותפות פוריה וביטחון אישי. באותו היום, הירח בגדי בהרמוניה לוונוס בשור תורם את חלקו לשיתופי הפעולה מתוך כבוד הדדי אמיתי.

23.5 אווירה מעט כבדה. הירח בגדי צמוד לשבתאי ופלוטו אל מול ראש דרקון בסרטן. האטה כלכלית. מבחינה אישית ישנה התכנסות לאחר איסוף המידע והאינטרקציה בחוץ שהיתה בימים האחרונים. כדאי לבדוק את התוכניות שנעשו ממקום שקול ומחושב ושמירה על איזון פנימי.

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

154 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page