top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 24.5 - 31.5

24.5 – 26.5 מארס בסרטן בזווית 90 לכירון בטלה. אנרגיה זו לוחצת חזק על הפצעים, על המקומות שלא טיפלנו בהם כראוי ונמצאים בהזנחה. אותם המקומות מודלקים כרגע ומכריחים לרפא את הפצעים מן הבסיס, היסוד. מארס בסרטן מפעיל אותנו מהשורשים שמהם צמחנו, ועל מנת לרפא כרגע את הדלקת, יש לחפור לעומק הבעיה. להבין אלו דפוסים והרגלים הביאו למצב הזה ולשנות אותם מהבסיס. סוג של יציאה מעבדות לחירות.

27.5 שמש בתאומים בהרמוניה לכירון בטלה מביאים אותנו לחיפוש עזרה בחוץ ממקום של כאב, מהרצון לשנות ולרפא. זמן מצויין לצאת החוצה מהבועה הפרטית, לשבור הרגלים מיותרים וליצור קשרים חדשים שיתרמו לריפוי הכאב והחלמה מהירה.

זמן בריאה באגם כוכל

28.5 – 29.5 האנרגיה נעשית נעימה. ונוס בשור בזווית הרמונית לנפטון וירח בדגים מציגים את הצד היפה של החיים. דבר ראשון נהנתנות :) והיכולת להפוך את הרעיונות הגדולים והחלומות שלכם למציאות קיימת. אלו חלומות מובילים אתכם ומאלו ערכים הם נובעים?

עוד ב29.5 מרקורי בתאומים בזווית 90 לנפטון בדגים. עד כמה אתם מתחברים לדברים שאתם אומרים? במידה ועולה בכם תחושת אכזבה, שאלו את עצמכם האם קיים פער בין התחושות שלכם בפנים לבין מה שמשדרים כלפי חוץ? ושוב חוזרים לשאלה: מהם החלומות המובילים אתכם ומאלו ערכים נובעים?

30.5 – 31.5 תפיסת המציאות מול האמונה. מרקורי בתאומים מול יופיטר בקשת מאתגרים בשאלה מה נכון. התנגשות בין האני מאמין לבין המציאות בשטח. אנרגיה זו עלולה להביא לוויכוחים מי צודק ומה נכון. כדאי להימנע מעימותים מסגנון זה ולהבין כי לכל אחד זווית הראיה שלו.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

147 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page