top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 14.6 - 20.6

ימים עוצמתיים.

14.6 – 15.6 מרקורי נצמד יותר ויותר למארס בסרטן, יחד שניהם ניצבים מול שבתאי ופלוטו בגדי. התחושה היא של מעין נדנדה אנרגטית חזקה מאוד. מצד אחד דחף חזק עולה בנו ממקום מאוד עמוק ושורשי ומניע אותנו ללכת עם האמת הפנימית שלנו. מצד שני, יש את המסגרות החיצוניות והפנימיות שמעצבות אותנו ומתאימות אותנו לסביבה ולתנאים הקיימים. הצנזורה והביקורת מגיעות מבחוץ או מבפנים ועוצרות אותנו מלהתקדם כאוות נפשנו. מכריחים אותנו לבדוק היטב את המניעים לפעולה, המהלכים, התוצאות וההשלכות על הסביבה. ממש גז מול ברקס. דווקא עכשיו כדאי להביט לרגע לאחור על כל הדרך שעשיתם בזכות עצמכם בתוך המסגרות ולהודות על כך. וונוס נמצא כרגע בתאומים ועוזר לנו לראות ולומר תודה על הדרך. מכאן, תכנון המהלכים הבאים נעשה באופן שליו, אחראי ומודע יותר, ללא סערות וכעסים מיותרים. אנרגיה זו מצביעה גם על סכנות בים ועל האטה כלכלית.

בנוסף, איזו הזנה אתם נותנים לילדכם ולעצמכם בהתאם למסגרת הקיימת? הירח בעקרב מול אוראנוס בשור עלולים להביא לקצרים בתקשורת וטינה פנימית. או לפריחה מדהימה ביופייה.

16.6 הירח בקשת מתקרב ליופיטר שבוהק בשמיים בימים אלה ויחד יוצרים זוית 90 מעלות לנפטון בדגים. המשך של התקופה האחרונה בה היקום אומר את דברו ועלינו לזרום עם מה שקורה גם אם עבורנו התמונה איננה ברורה.

17.6 הירח מלא בקשת מול שמש בתאומים. אנרגיה זו מצטרפת לאנרגיה המככבת של מארס ומרקורי בסרטן מול שבתאי ופלוטו בגדי. האם אתם כנים עם עצמכם ופתוחים לסביבה לקבל תמיכה וידע חדש? או מכונסים, מלאים באגו ומוצפים ברגש?? הירח המלא מציף אותנו באנרגיה זו שתלווה אותנו עד לנקודת שיא אנרגטי בליקוי חמה ב2.7 על כך אפרט בהמשך.

18.6 המולות בין סרטן לגדי מקבלת עתה עומק נוסף של כנות פנימית אמיתית. מי בעבודה כנה ועמוקה תוך כדי שיתוף הסביבה וקילוף שכבות מיותרות מרגיש הקלה ושחרור. למי שנתקע בסיפור שמספר לעצמו ולסביבה שלו עלולים לצוף משברים הנוגעים באמון.

19.6 האווירה נעשית רצינית עם צמידות הירח לשבתאי ופלוטו בגדי. שימו לב אלו דפוסים ומסגרות תורמים להתפתחות שלכם ומזינים אתכם בחיוב ואלו מעיקים. מה הגיע הזמן לשחרר?

20.6 תהליך השחרור. מארס בסרטן בדיוק מול פלוטו בגדי מביאים לעבודת קילוף שכבות עמוקה מאוד למען ריפוי אישי וחיבור פנימי אותנטי. יחד עם מרקורי בסרטן, זמן מומלץ למדיטציה.

מחר! 21.6 היום הארוך בשנה ונפטון נכנס לנסיגה – מה זה אומר? על כך בפוסט הבא.

באהבה,

מאיה גור פטל

106 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page