top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 21.6 עד 27.6

21.6 הגענו ליום הארוך בשנה! ומה זה אומר? היום, משך שעות האור ארוך ביותר לעומת שעות הלילה. מיום זה והילך, שעות האור הולכות ומתקצרות לעומת שעות הלילה, עד ליום הקצר ביותר בשנה ב21.12.

היום שמש עוברת למזל סרטן. מזל טוב! הסרטן מסמל את הבית, דמות האם, הסביבה הקרובה. ההזנה הראשונית שקיבלנו מרגע שנולדנו, השורשים מהם צמחנו. העולם הרגשי, חום, בטחון, הפנמה של תהליכים. האווירה נעשית רגישה יותר, מופנמת והלחות עולה.

הסרטן עלול לסבול ממצבי רוח משתנים, חוסר בטחון, מופנמות, דאגנות מופרזת. כאבי בטן, מחזור.

הסרטנים בעלי זיכרון מצוין, היסטוריונים, אנשי משפחה חמים ומסורים, מטפלים בילדים.

Cancer constellation

21.6 – 25.6 בהמשך לתקופה האחרונה, עדיין מככבים שני כוחות אנרגטיים חזקים מאוד. ונוס בתאומים נמצא מול יופיטר בנסיגה בקשת ובריבוע לנפטון שנכנס היום לנסיגה בדגים, יחד יוצרים צומת T והעיניים שלנו מתחילות להיפקח מה מציאות ומה אשליה. באיזה סרט כל אחד נמצא והאם התסריט תואם למציאות הקיימת בשטח. התקשורת מתרחבת , חושפים מידע, סיפורים שהוסתרו עד עכשיו. במידה ואתם בצומת דרכים, מומלץ להתייעץ עם חברים. אבל שימו לב לא להיכנס לשחצנות ויוהרה. גם אם אתם בטוחים באמת שלכם השתמשו בענווה וצניעות כדי שלא יווצר קצר בתקשורת וריחוק.

אנרגיה חזקה נוספת עוטפת אותנו כבר תקופה ותמשך עד 25.6, מרקורי ומארס צמודים בסרטן נמצאים מול פלוטו בגדי. התקשורת והקרבה לחברים ומשפחה חזקה. יחד עם זאת, יש להיזהר מביקורת הרסנית ולא מועילה. שימו לב אם העצות שלכם בונות ותורמות. הדרך בה הדברים נאמרים חשובה לא פחות מהכוונה.

24.6 הרגשות מציפים ומעורבבים. ירח נצמד לנפטון בנסיגה בדגים בריבוע לוונוס בתאומים וליופיטר בנסיגה בקשת. ישנה כמיהה לחלומות בהקיץ ומנגד המציאות הקיימת. מרקורי ומארס בסרטן מול פלוטו בגדי מנווטים אותנו פנימה לבחירה האם להיות בכעס ואשמה או שאולי הגיע הזמן לקלף שכבות מיותרות ולחשוף עוד שכבה עמוקה וכנה לעבודת התפתחות.

25.6 – 27.6 שמש בסרטן בהרמוניה לאוראנוס בשור. מרגישים פרפרים בבטן מהתרגשות או כאבי בטן מפחד? אוראנוס בשור מסמל חוסר יציבות בביטחון האישי, הפתעות בלתי צפויות, סיומות והתחלות חדשות ובכלל הקרקע אינה יציבה תחת רגלנו. עם הזווית ההרמונית לשמש בסרטן, חוסר היציבות והאקשן משפיע ישירות על הצד הרגשי. הדרך בה כל אחד מעכל את חוסר היציבות והשינויים המתרחשים בשטח.

26.6 – 27.6 שמש בסרטן בריבוע לכירון בטלה מציפים כאבים עמוקים מן העבר שלא טופלו כראוי. באלו מקומות אתם חשים חוסר הערכה ופרגון מהסביבה ומדוע? האם עולה בכם תחושת אכזבה עצמית על פעולות שלא ביצעתם ונותרו בגדר חלום שלא מומש? שימו לב שעכשיו אוראנוס בשור בהרמוניה לשמש בסרטן יכולים להעניק הזדמנויות חדשות למימוש עצמי שלא באו לידי ביטוי עד עכשיו, אבל זאת בהתאם למיקומם במפה האישית של כל אחד ואחת.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

99 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page