top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 5.7 - 12.7

זמן בין ליקויים.

הימים בין ליקוי חמה לליקוי לבנה מתאפיינים בד"כ בהרבה מאוד שינויים עמוקים. ליקוי החמה שהתרחש ב2.7 היה בסרטן מול שבתאי בגדי ובהרמוניה לאוראנוס בשור. השינויים הפעם נוגעים במקומות עמוקים בנפש שלנו, בדפוסים שלנו, בהזנה הראשונית של העולם הרגשי. איך אתם רואים את העולם ומתנהלים בתוכו? הזמן הזה בין הליקויים מראה לנו הרגלים שלא תורמים לנו ואפילו תוקעים אותנו במקום. כעת, ישנה הזדמנות לראות את עצמכם באור חדש ובזווית חדשה. השינוי עלול לגרום לכעס (עצמי או על הסביבה) מאוד גדול או להבנה, שחרור וקבלת החדש.

5.7 הטמפרטורות עולות. הירח באריה וגם מארס ומרקורי צמודים באריה. אנחנו מקבלים יותר כח עכשיו מאנרגיית האריה אבל במינון נמוך יחסית ולא לאורך זמן כי אוטוטו מרקורי נכנס לנסיגה באריה ב7.7. נצלו את היום להנאות ומפגשים עם אוהבים מבלי להיכנס לשיחות על צדק. מארס באריה עלול לגרור למלחמות על אגו וחבל.

6.7 – 9.7 מקלפים שכבות. ונוס בסרטן בריבוע לכירון בטלה מגדילים את תחושת חוסר הסיפוק עצמי. משפיע בעיקר על מזלות סרטן, טלה, גדי ומאזניים. אבל כולם מרגישים את האנרגיה הזו במינון שונה ובמקום בו הלחץ הזה מופעל. הנטייה הראשונית היא לכיוון כעס ואשמה. תראו ימים אלה כהזדמנות להתכנס פנימה ולהשתחרר מהמיותר ולהישאר עם מה שנחוץ להמשך הדרך.

ההיבט החיובי עכשיו שונוס בסרטן בהרמוניה לאוראנוס בשור נותנים לנו כח, דחיפה לשנות תנועה.

7.7 – 12.7 מרקורי כוכב התקשורת נכנס לנסיגה באריה בצמידות למארס ובריבוע לאוראנוס בשור. הטמפרטורות בעליה. הנסיגה מתרחשת על הירח הלידתי של מדינת ישראל ועלולה להביא לשינויים פתאומיים במערך השלטון, עליה בשביתות ומחאות נגד התנהלות הממשל, התחממות מצב בטחוני. ירידה כלכלית. מבחינה אישית רמת המתח עולה והפיוז קצר. מומלץ להימנע מלהיכנס לעימותים על אגו שעלולים להביא לאלימות מילולית ופיזית. כדאי עכשיו לשמור על סובלנות וחמלה – הצד הגבוה של האריה.

8.7 – 11.7 שמש בסרטן מול שבתאי בגדי מביאים אנרגיה של התכנסות, רצון להיות בקרבת אהובים וקרובים. עלול לעלות לדכדוך. אפרוריות.

9.7 – 10.7 מארס צמוד למרקורי בנסיגה באריה ושניהם בהרמוניה לכירון בטלה. ישנה נטייה לעשות מעשה מתוך כעס. אל תשכחו שכעת גם אוראנוס בשור בריבוע למארס ומרקורי באריה. אז אם אתם מותקפים או באים לתקוף, זכרו! סוף מעשה במחשבה תחילה.

מצד שני, אנרגיה חזקה זו מסייעת לאלו מבינכם שנמצאים בעבודת מודעות וקבלה עצמית. זמן נפלא לעבוד על פריצת הגבולות המוכרים.

11.7 – 15.7 שמש בסרטן מול פלוטו בנסיגה בגדי מסמלים סוף תקופה והתחלה חדשה. יחד עם הימים בין הליקויים שאנחנו בעיצומם, ולקראת ליקוי הלבנה שיחל ב17.7 על ציר סרטן גדי. עוצמת הרגשות חזקה במיוחד ומטלטלת. כדאי לשהות בקרבת אהובים, לעשות מדיטציה ולכתוב רשימה אישית של הרצונות שלכם שעדיין לא מומשו.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

106 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page