top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 23.7 עד 30.7

23.7 שמש עוברת למזל אריה. מזל טוב! האריה מסמל את היציאה הראשונה החוצה מהבית הבטוח בסרטן. מזל אריה מסמל את האגו כפרסונה, האש הפנימית יוצאת החוצה. האריה מלך החיות, אוהב את מרכז הבמה, מפיץ אור ומרעיף אהבה ונתינה לסביבתו הקרובה. דמות סמכותית בעלת נפש אצילה. האריה עלול לנטות לגאוותנות יתרה, כיבושים, ראוותנות, שחצנות, פזרנות, כוחניות על ילדיו וסביבתו, דרמתיות. עלולים לסבול מהלב, מרכז האנרגיה בגוף האדם. האריות מככבים במרכז הבמה, שחקנים, מנהלים, פוליטיקאים, מורים וגננות (ילדים). היום כאשר השמש נכנסת למזל אריה, איזו תחושה מלווה אתכם? הלב מתרחב ומתמלאים בשמחה, הודיה ותשוקה? או חשים תקיעות ומרמור? וונוס בסרטן מול פלוטו בגדי כרגע נוגעים בתחושת הביטחון העצמי שלנו ובמדידת הערך העצמי.

24.7 – 25.7 מרקורי בנסיגה נצמד לוונוס בסרטן ושניהם ניצבים מול פלוטו בגדי. זמן רגיש בו הרגשות העמוקים צפים ומציפים אותנו. מרגישים מועקה או סיפוק עצמי? הערך העצמי נמדד עכשיו. היכן אתם ממוקמים כעת ביחס למקום בו רציתם להיות? תחושה זו מחוזקת ע"י מארס באריה בהרמוניה ליופיטר בקשת שממלאים את מוחנו בתוכניות ומטרות. כדאי לבדוק אם יש לתוכניות אחיזה במציאות ולעשות סדר פעולה על מנת להביא למימושן.

26.7 – 30.7 שמש באריה בריבוע לאוראנוס בשור. אנרגיה מתוחה בין שני מזלות הפיקסים, המקובעים. מצד אחד שמש באריה מבטאה את הצורך בהערכה והוקרה מהסביבה, מצד שני אוראנוס בשור מבטא את המורד במוסכמות. שני הצדדים מסמלים את הערך שלנו דרך הביטוי האישי. אנרגיה זו מכניסה חוסר יציבות לערך העצמי ומרעידה את השגרה הבטוחה והיציבה שהורגלנו אליה, על מנת שנחשב את ערכנו מחדש מתוך מודעות ורצון בהתפתחות.

27.7 מארס באריה בזווית 150 לשבתאי בגדי. אנרגיה של גז וברקס יחד. הדחף לעשות חזק עם מארס באריה אך מצד שני שבתאי בגדי עוצר ומאלץ אותנו לחשוב ולבדוק היטב את המניעים לעשיה.

28.7 וונוס נכנס לאריה ומכניס לנו רומנטיקה, שמחה וצורך להרשים. זמן אהבה, יצירה ובילוי עם אוהבים. לפחות עד 1.8 בו וונוס באריה בריבוע לאוראנוס בשור על כך אפרט בפוסט הבא.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

125 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page