top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 1.8 עד 7.8

1.8 זמן רומנטיקה, ריגושים והתחדשות. מולד הירח צמוד לשמש באריה כשמצד אחד כוכב מארס ומהצד השני וונוס. סוף סוף מתחילים להשתחרר מהתדר הרגשי שליווה אותנו בשבועות האחרונים. אמנם הוא לא נעלם לחלוטין אבל קטן במידות ממה שהיה. מולד הירח באריה מתרחש בזווית 60 לכירון בטלה ומדגיש את חוסר הסיפוק האישי והצורך בלקבל הערכה ואהבה מהסובבים. מולד הירח באריה בריבוע לאוראנוס בשור מרעיד את הקרקע, מצד אחד התשוקה בוערת לבעוט במוסכמות וללכת בדרך שלכם ומצד שני הכמיהה להכרה, הערכה ואהבה מהסביבה..

2.8 מרקורי יוצא מהנסיגה בסרטן וחוזר להילוך ישיר. יציאת מרקורי מהנסיגה מתרחשת מול פלוטו בגדי ומהווה הזדמנות לקלף את השכבות המיותרות ולהתחבר לאני הפנימי ממקום אמיתי. עוד הזדמנות יש לנו עכשיו והיא לסלוח אם פגעו בנו או לבקש סליחה אם פגענו. לפתוח דף נקי בעולם הרגש דרך שמחה ואהבה בהשראת שמש, ירח, וונוס ומארס באריה.

1.8 – 3.8 וונוס באריה בריבוע לאוראנוס בשור. הצורך לקבל אהבה מאוד גדול, אבל בניגוד לצורך זה, עולה תחושת מיאוס בקיים, דחף לשבור את השגרה ולפרוץ קדימה מבלי לקבל אישורים. אוראנוס בשור מרעיד את השגרה הבטוחה והנינוחה. הריבוע בין וונוס באריה לאוראנוס בשור מתרחש בקבוצת המזלות המקובעים ועלול להכניס הרבה מתח לאוויר וקצרים בתקשורת המבוססים על מי יותר צודק. זווית זו מבחינה אישית משפיעה בעיקר על מזלות אריה, דלי, שור ועקרב. ומביאה לצומת דרכים בה עליכם לבחור בין המקום שהגעתם אליו עם כל הערכה, הכבוד והחיבה מהסביבה, אבל בחוסר סנכרון עם האמת הפנימית שכעת מעלה את כל המקומות שלא נוח בהם כדי שנשנה תנועה, נשנה כיוון לצמיחה ותרומה להמשך המסע.

4.8 – 7.8 אופטימיות ושמחה מול הססנות וסקפטיות. שמש באריה בהרמוניה ליופיטר בנסיגה בקשת מכניסים רעיונות חדשים, תוכניות ומטרות גדולות. עם זאת, הריבוע בין יופיטר בנסיגה לנפטון בדגים מזה שלושה חודשים, מערפל את התמונה ומכניס עדיין חוסר וודאות לפחות עד 11.8 בו יופיטר מסיים את הנסיגה, חוזר להילוך ישיר והתמונה תתחיל להתבהר.

5.8 – 7.8 השמש באריה בזווית 150 לשבתאי בגדי מכניסים ברקסים להתלהבות והשמחה של מזל אריה. מרגישים ספק וחשדנות על אף האופטימיות? זמן נפלא לצאת מהתדמית שהכל בסדר ונצלו זאת כדי לבדוק את עצמכם ולהיעזר באנשי מקצוע.

6.8 וונוס נצמדת לשמש באריה ומחזקת את תחושת השמחה והאופטימיות. זמן נפלא לבלות עם אוהבים ולהנות מהביחד.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

161 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page