top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 8.8 עד 15.8

8.8 – 10.8 מרגישים אופטימיות באוויר? וונוס צמוד לשמש באריה בזווית 120 מעלות ליופיטר בקשת ממלאים אותנו במרץ ושמחה. זמן נפלא לבלות עם אהובים, לצאת לדייטים ולהתאהב בחיים. אנרגיה זו משפיעה בעיקר על מזלות האש אריה, קשת וטלה ונותנת דחיפה קדימה לתוכניות ומטרות שעדיין לא קודמו. אבל במקביל לאנרגיה זו, שבתאי בגדי יוצר זווית 150 לוונוס ושמש באריה ומשמש כמעצור לאופטימיות הגדולה. מעין קטליזטור פנימי שמכריח לבדוק לפרטים את כדאיות המטרות, האמצעים והתוצאות.

11.8 יופיטר בקשת חוזר להילוך ישיר אחרי ארבעה חודשים בהם היה בנסיגה. השפעתו של יופיטר בנסיגה מציבה לנו מראה גדולה הפונה כלפי עצמנו. כנות זה שם המשחק. אז איפה אתם נמצאים ביחס למה שדמיינתם מבחינת קריירה? זוגיות? בית ועוד. כל אחד על פי מיקום יופיטר במפה הלידתית שלו... עכשיו יופיטר חוזר להילוך ישיר ורמת האופטימיות והאמונה מתחזקת. עם זאת, יופיטר בריבוע לנפטון בדגים והתמונה עדיין אינה ברורה, נדרשת מכם סבלנות.

עוד היום, מרקורי עובר למזל אריה. הטמפרטורות עולות. התקשורת עוברת לקולנית, צבעונית ומוחצנת. זמן בילויים, יציאות ולהנות.

12.8 – 13.8 שמש וונוס באריה בזווית 150 לנפטון בדגים. אתם עלולים לחוש לאכזבה עצמית מכיוון שמצד אחד תחושת הבטחון ושליטה על מה שקורה גדולה מאוד עם שמש וונוס באריה, מצד שני נפטון בדגים ממוסס את כל מה שחשבנו שנבנה. מה אמת ומה אשליה?

14.8 – 15.8 שמש וונוס באריה בזווית 150 לפלוטו בגדי. התעצמות הפער בין הצורך בהכרה, חיצוניות ורושם, לבין מה שמתרחש בפנים. זמן לקלף את הקליפות המיותרות, להוציא לאור את הרגשות החבויים לעבודת מודעות, הבנה ובגרות נפשית.

עוד ב15.8 ירח מלא בדלי מול שמש וונוס באריה! עליו בפוסט הבא.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

108 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page