top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 15.8 - 24.8

ואהבת? טו באב:

15.8 פער גדול בין האני האישי לבין התדמית. ירח מלא בדלי מול שמש וונוס צמודים באריה. הכמיהה להיות שונה, נבדל, ומנגד הצורך בהכרה חברתית, מקובלות ואהבה. איזה צד אתם לוקחים? אם אין לכם תשובה ברורה, נסו לראות איזו מגמה מביאה לכם תרומה ועל פיה תפעלו. מעניין שהערב חוגגים את חג האהבה בזמן הירח המלא מול שמש וונוס באריה. שימו לב לאיזה טיפוסים אתם נמשכים ומדוע? מה זה אומר עליכם?

מבחינת מדינת ישראל רואים כעת יותר הפגנות, שביתות ואף תסיסה בטחונית. מנגד, כוחניות מצד השלטון מארס באריה עולה על מארס הלידתי של המדינה ומגביר את החיכוכים והאגרסיביות בבית השלטון.

16.8 היזהרו ממלחמות אגו ונטייה להתפרצויות כעס. מרקורי באריה בריבוע לאוראנוס בשור עלולים להביא לוויכוחים מי צודק, התבצרות כל אחד בעמדתו וחס ושלום לאלימות. גם אם אתם בטוחים בעמדתכם – הדרך בה אתם מעבירים את המסר שלכם היא החשובה מכל, כך תזכו להקשבה מהצד השני ואולי אפילו לאהדה.

17.8 שמש וונוס צמודים באריה משרים אווירה של נופש, הנאות ובילויים, יחד עם הירח בדגים צמוד לנפטון שמשחררים את המיינד ומביאים להארות. כדאי היום לעשות מדיטציה ולהתחבר לעצמכם.

18.8 מארס נכנס למזל בתולה לאחר שהותו באריה ומשנה את האנרגיה מלוחמנית וקולנית לאנרגיה שקטה, חדה, פרטנית ומדוייקת. שימו לב איך האנרגיה מכניסה אתכם לאווירת סדר וארגון לקראת סוף החופש, הטיולים והנופשים, וממש מכינה אותנו לחזרה ללימודים ולשגרה.

19.8 – 22.8 ימים טובים ליצור קשרים חברתיים חדשים, לגשת לראיונות עבודה ולחתום על חוזים. מרקורי באריה בהרמוניה ליופיטר בקשת. אבל, מרקורי גם בזווית 150 לשבתאי בגדי שמהווה תמרור עצור גדול להתלהבות הפורצת ומכריח אותנו לבדוק היטב כל צעד שעושים. זמן בדיקה: האם הביקורת העצמית מוצדקת או לא? מארס נמצא כרגע בבתולה, עוזר בהכנה ומיקוד רשימה מפורטת של הפרטים הקטנים.

21.8 האנרגיה משתנה למופנמת וסגורה. וונוס נכנס לבתולה. ישנה תחושה שהסתיו מתקרב, למרות שאנחנו עדיין באוגוסט. וונוס בבתולה מביא אותנו לבחון את הערך העצמי שלנו ביחס למה ששידרנו כלפי חוץ בתקופה האחרונה.

22.8 מרגישים היום קוצים בישבן? הירח צמוד לאוראנוס בשור מביאים לחוסר מנוחה ודחף לשבור את השגרה. שניהם בזווית הרמונית למארס בבתולה שמחדד את ההתרגשות. זמן נפלא להתחדש במוצר חדש, לשנות בבית אביזר או רהיט. זהו זמן טוב להוסיף משהו חדש ללוז היומי, שבועי, חודשי לקראת השנה החדשה.

קונסטלציית מזל בתולה

23.8 שמש עוברת למזל בתולה. מזל טוב! הבתולה מחוברים לאדמה. נכנסים לדקויות ולפרטים של נושאים אותם לומדים וחוקרים. הבתולה מוריד ומחבר ידע רוחני אל הארציות. מזל בתולה בעלי עין חדה, רואים את כל הפרטים הקטנים המרכיבים את השלם. מחוברים לקרקע, מדויקים, פרקטים, מעשים. הכוכב השולט על הבתולה הוא מרקורי – כוכב התקשורת. נקרא בעברית חמה בשל קרבתו לשמש. מרקורי בבתולה אוסף את המידע ומעביר אותו לאחר פירוקו לגורמים, ניתוח כל גורם ועיבודו. מיד עם מעבר השמש לבתולה, נצמדת לוונוס ומארס ומשנה את האווירה למחושבת ושכלית, רף הרגשות פוחת לחיוב ולשלילה. נוסף להם, מרקורי באריה בזווית 150 לשבתאי ופלוטו בגדי מביאים עננות ומצננים את האווירה וההתלהבות.

24.8 "אלקים נמצא בפרטים הקטנים". שמש וונוס ומארס בבתולה מאירים לנו את הפרטים הקטנים שבד"כ אנחנו לא שמים אליהם לב. שימו לב לשינויים הקטנים כעת בטבע. לחילופי הצבעים של העלים, להתהוות העננים בשמיים. במידה והזנחתם משהו בחייכם שנחשב לשולי, פתאום עכשיו זה ממש מפריע וחייבים לתקן. אנרגיה זו משפיעה בעיקר על מזלות בתולה, דגים, תאומים וקשת.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

92 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page