top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 30.8 עד 7.9

מולד הלבנה,

30.8 מקבץ כוכבים נדיר בבתולה! מולד הירח היום ב13:38, מסמל היוולדות של חודש חדש ומרכיב לנו את המאפיינים של אותו החודש. מולד הירח מתרחש בצמוד לשמש, מרקורי, מרס וונוס בבתולה! נוצר כעת מעין משפך קוסמי, מידע מופשט שזורם מלמעלה ומתנקז לצינור ממוקד. מולד הירח בבתולה עוצמתי במיוחד ומתרחש בראש חודש אלול, חודש הסליחות והמחילות, בו אנחנו נדרשים לבדוק בדיקה מעמיקה פנימה בזכוכית מגדלת את יושרנו ואת אמיתות ליבנו. אם הפער בין האמת הפנימית לבין מה שאתם מספרים בחוץ הוא גדול, תרגישו מתח וחוסר מנוחה שמטרתם לעורר אתכם לשינוי. כמו כן, במידה והזנחתם פיזית איבר מסויים בגופכם שדורש טיפול, זה הזמן לריפוי. נוסף על כך, מולד הלבנה היום נמצא בזווית הרמונית לאוראנוס בשור ויכול לשמש כזרז לשינוי הרגלים, מחשבות ותחזוקת הגוף. כל זאת, על מנת שניתן לידע חדש לעבור באופן נקי ופשוט. אם אתם מרגישים חוסר שייכות למקום ולזמן, מחפשים משמעות וערך מוסף לקיום כאן, זה זמן לשחרר ופשוט להיות. להבין שבאתם שלמים ותמימים, ללא התניות, חובות וזכויות של המסגרות הקיימות. נקודת זמן זו מחברת אותנו למקור. פנימה.

מבחינת המדינה, ליקוי הלבנה מערער את בטחון המדינה בגבולותיה. אבל גם יוצר שביתות ומחאות בקרב העם.

מקבץ כוכבים נדיר בבתולה, הזדמנות לפריצות דרך במדע

31.8 מקבץ הכוכבים בבתולה בזווית הרמונית לאוראנוס בשור מביאים לחשיבה מחוץ לקופסא ואף לפריצות דרך מדעיות. אבל מבחינה רגשית, הביקורתיות וחוסר הסבלנות גבוהים מאוד עכשיו. וונוס ומארס בבתולה צמודים כעת. שניהם אינם במיטבם בבתולה וביטוי הרגשות עלול להיות נוקב ומלווה באלימות. הימנעו כרגע מכניסה לעימותים רגשיים עם בני הזוג. בנוסף, האנרגיה כעת נוגעת בחשיבות הערך של רכוש או אולי חוסר חשיבות? בכל זאת וונוס ומארס בהרמוניה לאוראנוס כוכב ההפתעות בשור :) הזווית לאוראנוס בשור מדגישה את חוסר היציבות בה אנחנו נמצאים כעת, הכל ארעי. כולנו שואפים לשיגרה יציבה ובטוחה אבל יודעים שפני הקרקע משתנים כל הזמן.

1.9 חוזרים למסגרות? מרקורי בבתולה נמצא בבית שלו ומבטא באופן מושלם לימודים, שיגרה, ידע, עבודה. אבל, אוראנוס כוכב ההפתעות :) בשור בזווית הרמונית למרקורי בבתולה משבש את התקשורת, יוצר תחושת מתח והפתעה ומכניס אקשן לשיגרה. הירח במאזניים מרכך את האווירה ונותן כניסה רכה יחסית לשנת הלימודים החדשה.

שמש בבתולה על אותה המעלה עם מארס הלוחם, מעלים את הטמפרטורות ואת רמת החומציות. הרגישות למזון ולשתייה גבוהה עכשיו. בעיקר למזל בתולה אבל משפיעה גם על מזלות דגים, קשת ותאומים.

2.9 וונוס בבתולה פרקטי, מעשי. מאוד יעיל בענייני עבודה. אבל מבחינה רגשית, מעלה את רף הקנאות בין בני זוג. אם אתם חשים קנאה, כעס כלפי בני הזוג תבדקו מדוע הערך שלכם נמוך ביחס לבן הזוג שמעורר בכם קנאה. וונוס כעת נמצא מול נפטון בדגים ובריבוע ליופיטר בקשת ומבטאים אכזבה עצמית ביחס למקום בו חשבתם וציפיתם שתהיו. מצד שני, אנרגיה זו בכוחה לפקוח את עינכם למודעות והבנה של קיומכם המזערי ופועלכם בהתאם וביחס ליקום האדיר.

3.9 – 4.9 אנרגיה חדה מאוד, ממש קרן לייזר. מרקורי נצמד לשמש בבתולה ונוצרת תופעה הנקראת באסטרולוגיה "קזימי" - מרקורי כאילו מותך מחום השמש. האנרגיה מבטאה שיבושים בתקשורת, חוסר הבנה, בלבול. המיוחד היום שמארס הכוכב פורץ הדרך, נמצא על אותה המעלה של השמש בבתולה! הזהרו מכוויות! עודף חומציות, כעסים מיותרים. וונוס באותו הזמן בהרמוניה לשבתאי בגדי ורף הביקורת העצמי גבוה ביותר. תבדקו למה הביקורת העצמית גבוהה כל כך? מאכזבה אישית? חברתית? שימו לב שוונוס בבתולה גם בריבוע ליופיטר בקשת עד 7.9 מראים את הציפיות שלנו אל מול המצב הקיים. אלו ימים סופר חשובים מבחינת מודעות וקבלה עצמית. הסוד הוא סבלנות, סובלנות, נשימה ושחרור.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

170 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page