top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 10.9 עד 16.9

איזה שבוע היה לנו! שבוע בו אספנו את עצמנו ועשינו זום לגבי פעולות שדחינו עד עכשיו. ואם לא, אז הגיע הזמן להתפקס על מטרות, תוכניות, בריאות פיזית, לימודים ובכלל נושאים שצריכים טיפול.

הימים הבאים מאתגרים מבחינת חוסר סבלנות אישית. ימים אינטנסיביים של עשיה מדוקדקת ופרטנית. מצד שני, ימים אלו יחודיים מבחינת היכולת היוצאת מן הכלל לעשות זום ולהתמקד בפרטים הקטנים. כמו כן, המודעות לבריאות ותחזוקה נכונה של הגוף עולה על הפרק ואלו ימים נפלאים לחזור לכושר, תנועה ותזונה נכונה.

10.9 שמש בבתולה מול נפטון בדגים מראים לנו את הפער בין המציאות הקיימת לבין החלומות. אנרגיה זו מציבה בפנינו מראה ענקית של אשליה אל מול המציאות. עד כמה אנחנו מרגישים גדולים וחשובים ומגלים שאנחנו סה"כ גרגיר מזערי בתוך המערכת. עם זאת, אל תשכחו שלכל מרכיב מזערי, יש תפקיד חשוב במערכת הגדולה. שיבוש במרכיב אחד משפיע על כל סביבתו. אז למרות שאנחנו קטנים מאוד ביחס ליקום, לכל אחד ואחת מאתנו השפעה עצומה להמשך קיום היקום. המחשבות, המילים והמעשים של כל אחד משליכים על הסביבה שלו וכן הלאה. הירח היום בדלי בריבוע לאוראנוס בשור מכניסים בנו צורך לשינוי תנועה בשגרת חיינו. כדי לאזן את התנועה, ישנו היום תהליך של בגרות והבשלה. מארס בבתולה בהרמוניה לשבתאי בגדי. זמן לעשות ולהתקדם, אבל תוך כדי ראייה והבנה של הסביבה. אולי תרגישו גז וברקס יחד, אך התהליך חיוני ומביא לתובנות ולקיחת אחריות מלאה על עצמכם ומונע האשמות מיותרות וכעסים.

11.9 – 13.9 נטייה לחוסר סבלנות וכעסים. מארס בבתולה בריבוע ליופיטר בקשת מעלים את הטמפרטורה ומחממים את האווירה. יופיטר הכוכב הגדול ביותר במערכת שלנו אחרי השמש, נמצא בקשת ומעצים את האמונה, האופטימיות והשמחה אבל בריבוע אליו נמצא מארס בבתולה הכוכב שמסמל את פורץ הדרך, הדוחף לפעולה, ובבתולה מארס מדגיש לנו כי אלוקים נמצא בפרטים הקטנים. כדי להפוך את האמונה והאופטימיות מתאורטיים לממשיים, עלינו לשנות תנועה ולהתקדם צעד אחר צעד, מהפרטים הקטנים ועד לתמונה הגדולה.

14.9 יום עוצמתי במיוחד! ירח מלא בדגים צמוד לנפטון ושניהם ניצבים מול שמש צמודה למארס בבתולה. עוד באותו יום מרקורי וונוס עוברים למאזניים. האנרגיה היום מדגישה לנו את החשיבות והעוצמה שלנו בתוך הקולקטיב. הכוח שלנו טמון ב-יחד. אם כל אחד תורם טיפה אחת, יחד יוצרים אוקיינוס שלם. ונוס ומרקורי במאזניים פותחים את ערוצי התקשורת לנעימים יותר, סבלניים ומתפשרים. שימו לב האם אתם בעמדת התפשרות מתוך ריצוי וויתור לסביבה או שעמדתכם מגיעה מתוך מודעות פנימית ורצון לתרום לכלל.

15.9 – 16.9 ונוס ומרקורי במאזניים מנעימים לנו את התקשורת אבל מארס בבתולה מול נפטון בדגים מערפלים את התמונה ולא ברור האינטרס של הצד השני, האם כוונותיו טהורות או שמא משהו מסתתר מאחורי המילים היפות. נסו להתחבר לאינטואיציה ולקרוא בין המילים. מארס בבתולה צמוד לשמש המאירה ויחד הם בהרמוניה לפלוטו בגדי מקלפים את השכבות וחושפים את המקור.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

89 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page