top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 18.9 - 26.9

התבלבלתם מהאנרגיה של הימים האחרונים?

אוראנוס בשור נמצא בריבוע לירח הלידתי של ישראל באריה, בבית השלטון. תוצאות הבחירות אינן ברורות, ריבוי מפלגות, אינטרסים וחוסר ארגון ממשיך אתנו לפחות עד תחילת 2020. בנוסף, מארס בבתולה מול נפטון בדגים נותנים תחושה שאנחנו מתקדמים מבלי לראות את התמונה באופן ברור קדימה.

ולתחזית אישית:

18.9 – 19.9 ונוס ומרקורי צמודים במאזניים מול כירון בטלה מדגישים את הפער העצום בין הצורך להיות אהודים בחברה, נחמדים לכולם ומתפשרים לבין המקום האותנטי שלנו. אם עולה בכם כעס, תבדקו עד כמה גדול הפער בין מה שאתם משדרים לבין מה שאתם חשים בפנים. למה הוא עולה? איזה חוסר מביא אתכם לריצוי ממקום של בושה וחוסר שלמות? ומכאן, כיצד ניתן לגשר על הפער הזה מבלי לפגוע בסביבה שלכם כי המאזניים מדבר על איזון וכאשר אתם פוגעים, בסופו של דבר תצאו נפגעים - חוק איזון בטבע. גם אם אתם לא מסכימים או מזדהים עם הנאמר, הנקודה החשובה ביותר היא הדרך בה הדברים נאמרים כי החיים והמוות על יד הלשון.

עוד ב18.9 שבתאי יוצא מהנסיגה בגדי, אליה נכנס באפריל 2019 ומכניס אותנו לסדר חדש. אם עולה בכם תחושת אכזבה, כעס ואשמה, עשו בדיקה פנימית מה לא השלמתם ומציק לכם רגשית. שבתאי מבגר ומלמד לקחת אחריות אישית.

19.9 פרופורציה. יופיטר בקשת בריבוע לנפטון בדגים מדגישים את הפער בין האמונה העצמית לבין המקום אליו זרמנו ונמצאים בו כרגע. זווית זו מראה לנו עד כמה אנחנו קטנים ביחס ליקום ומכניסה לפרופורציה את גדולת האני.

21.9 – 24.9 מרקורי במאזניים בריבוע לשבתאי בגדי מגדיל את הניגודיות שבין הצורך בהרמוניה ופייסנות לבין עמידה על העקרונות האישיים. שימו לב על אלו עקרונות אתם עומדים והאם שווה להיאבק עבורם עד כדי קצר ואולי אף ניתוק מהצד השני.

23.9 שמש עוברת למזל מאזניים. מזל טוב! מזל מאזניים מסמלים סדר, חוק ומשפט. שואפים לאיזון והרמוניה עם הסביבה. מקבלים את האחר כפי שהוא. "ואהבת לרעך כמוך". חברותיים, אמינים, שלווים ואינטליגנטים. המאזניים נוטים לחוסר החלטיות, אפקט ה"עדר", חולמנות, תמימות, עצלנות. המאזניים מתמחים בתיווך, שידוכין, עורכי דין, שופטים, דיפלומטים, אסתטיקה.

מזל מאזניים שייך לקבוצת המזלות הקארדינלים, השאפתניים חדורי המטרה. עם זאת, האווירה מעט כבדה ורצינית עכשיו כיוון שהירח נמצא כעת בסרטן מול שבתאי בגדי ובריבוע לוונוס במאזניים.

23.9 יום השוויון הסתווי. היום בו שעות האור שוות לשעות הלילה. מכאן יתקצרו שעות האור עד ליום הקצר ביותר בשנה ב21.12. זמן התכנסות לקראת החורף.

24.9 – 26.9 מרקורי במאזניים בהרמוניה ליופיטר בקשת משרים בגדול אווירה אופטימית וחדורת התלהבות למפגשים חברתיים ולמימוש תוכניות. אבל קחו בערבון מוגבל הבטחות שנאמרות כרגע, אם יש להן בסיס או שהן בגדר מילים ללא כיסוי. וונוס במאזניים בריבוע לשבתאי בגדי עלולים להביא לתחושת אכזבה, או להתפקחות והבנת חוקי המשחק.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

131 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page