top of page
  • מאיה גור פטל

שנה טובה! תחזית קרובה 27.9 - 3.10

ראש השנה העברי בפתח ומסמל את תחילת חודש תשרי, תחילת הסתיו, מזל מאזניים שייך לתקופה זו, בה אנחנו שוקלים ומודדים את ה"פירות הטובים אל מול הרקובים"על מנת שתהיה זו שנה טובה ומתוקה.

27.9 שמש במאזניים נעימה, משרה אווירה חברותית ושמחה, אבל השמש במולות לכירון בטלה. זווית לא נוחה שמעלה אנרגיה של כאב אישי ביחס לחברה. טלה מול מאזניים מייצגים את האני אל מול האחר. אם אתם חשים חוסר נוחות בחברה, חוסר כנות עם עצמכם, כעס עצמי ואכזבה, זה זמן לבדוק את הפער בין המוקרן החוצה לבין הפנים.

28.9 מולד הירח במאזניים צמוד לשמש מסמל חודש חדש ושנה עברית חדשה בסימן של תקשורת מאירה והרמוניה, אבל שניהם במולות לכירון בטלה מדגישים את הפער בין מה שמשדרים כלפי חוץ לעומת הרגשות הפנימיים. נוסף לכך, וונוס ומרקורי במאזניים בריבוע לפלוטו בגדי מדגישים את תחושת הבדידות הפנימית והאכזבה מהסביבה. מומלץ להפוך את היוצרות ולתת מבלי לצפות לקבל. כך האיזון יתרחש במהירות רבה והקליפות ירדו מעצמן.

29.9 ערב ראש השנה העברי. התקשורת נעימה אך עדיין אינה יציבה בעקבות חוסר הלימה בין הפנים לבין החוץ. כדאי לשהות בקרב אוהבים על מנת לקבל עזרה בקילוף השכבות המיותרות ולהתחדש בראייה מזווית שונה וערך עצמי מחודש ושלם. וונוס ומרקורי במאזניים בריבוע לפלוטו בגדי.

30.9 ראש השנה. אנרגיית החג הרמונית ושמחה :) וונוס במאזניים בזווית הרמונית ליופיטר בקשת ממלאים אותנו באווירה אופטימית, בשאיפות ותוכניות לשנה הקרובה. זאת למרות שהתמונה אינה ברורה כאשר וונוס במאזניים בזווית 150 לנפטון בדגים שמדגישים לנו את חוסר היציבות של תקופה זו בה אנו נמצאים כרגע.

1.10 אווירת החג עוטפת אותנו עם מרקורי וונוס במאזניים שמשרים אווירה חברותית ונעימה. עם זאת ישנה היום תחושה של התכנסות פנימה. הירח עובר לעקרב וישנה פחות פתיחות רגשית.

2.10 – 3.10 חוזרים לשיגרה עם מודעות לקליפות שמעיקות ומהוות מכשול להמשך הדרך.

מכאן הבחירה, האם להמשיך באותה צורה או לשנות תנועה. מארס בבתולה חד וממוקד בזווית 30 למרקורי במאזניים שפתוח לרעיונות מהסביבה ומוכן לקבל. זמן נפלא לשנות הרגלים לא מועילים. וונוס עדיין בריבוע לפלוטו בגדי ומחזקים את הצורך בקילוף שכבות ואיזון פערים בין התשדורת החוצה לבין המתרחש בפנים.

עד כאן,

שתהיה לנו שנה מוארת ושמחה.

באהבה,

מאיה גור פטל

145 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page