top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 11.10 עד 17.10

עברנו את יום כיפור, חשבון הנפש והדין. אבל האנרגיה המתוחה שעטפה אותנו ביום זה, עדיין ממשיכה ללוות אותנו בימים הקרובים.

11.10 האם אתם בהתקרבנות או במודעות והשלמה? מארס הלוחמני נמצא במאזניים, במקום שלא נוח לו, ניצב מול כירון בטלה שמעלה את רף הכאב הפנימי. אנרגיה זו לוחצת חזק על הפצעים הנפשיים שלא טופלו כראוי. ואיפה יוצאת המוגלה? במקום שמרגישים בטוח, שם משחררים, מול הקרובים אלינו ביותר... אז במידה ואתם כועסים על בני\ בנות הזוג, חברים, ילדים וכו'. עצרו לרגע ותבדקו באיזו נקודה הם נגעו בכם שהפיוז כל כך עלה. ממה אתם לא מרוצים? עם זאת, האווירה מעט מתרככת בעזרת הירח שנמצא היום בדגים בצמוד לנפטון ומערפל את החושים.

12.10 יום רגיש מבחינת תקשורת ויחסים. וונוס בעקרב מתקרבת למולות לאוראנוס בשור ומשרים עלינו אווירה של חוסר סיפוק, חוסר יציבות, קנאה, מניפולציות, תובענות וחס ושלום פיצוצים וניתוקים. נוסף להם, הירח נצמד לכירון בטלה ומגדיל את תחושת הכאב הפנימי ושניהם ניצבים מול מארס במאזניים שיבקש עזרה וריפוי מבחוץ. הסוד הוא הקשבה. אנרגיה זו משפיעה בעיקר על מזלות עקרב, שור, טלה ומאזניים.

13.10 ערב חג סוכות. ירח מלא בטלה מול שמש במאזניים, שניהם בריבוע לפלוטו בגדי. נוצר לנו צומת T עוצמתי בשמיים שמסמל מצד אחד להיטות אישית, דחף עז לפעול באופן עצמאי איך שבא לי. מנגד השמש במאזניים מסמלת את החברה, הסביבה, ההתפשרות וההרמוניה. את שני הקצוות האלה מחזיק פלוטו הכוכב הקר, המכריח אותנו להיפרד מאחד הצדדים. אנרגיה סוערת זו מקבלת עוד חיזוק מיופיטר בקשת שנמצא בזווית 60 הרמונית לשמש במאזניים ובזווית 120 הרמונית לירח בטלה.

14.10 – 15.10 הקוטביות במערכות יחסים עדיין מהדהדת חזק עם וונוס בעקרב מול אוראנוס בשור. אבל נכנסת כאן מידה של איפוק ובגרות בעזרתו של שבתאי בגדי שיוצר זווית הרמונית למרקורי בעקרב וממתן את המניפולציות. הדברים הנאמרים עתה מתוך אי שביעות רצון, עוברים סינון מסוים ומחשבה תחילה. נוסף להם, שמש במאזניים בריבוע לפלוטו בגדי מקצינים את הניגודיות שבין הרצון להאיר פנים אל הסביבה ולהשרות הרמוניה לבין ההשתבללות פנימה לעבודה פנימית בשקט ובדרך אישית.

16.10 – 17.10 זמן מצויין להתחבר לאינטואיציה. מרקורי בעקרב בזווית 120 לנפטון בדגים נותנים לנו הזדמנות להקשיב לתחושת הבטן ולפעול על פיה. אבל, כוכב שבתאי שנמצא בגדי בהרמוניה למרקורי בעקרב, נמצא בתפקיד המבקר הראשי ומערער את האיטואיציה ואיתה את הבטחון האישי. כדאי לשים לב בנוגע להחלטות שאתם לוקחים, מה היתה ההחלטה הראשונית ואלו ספקות עלו אחריה ולמה? מאיזה מקום? ממקום של פחד או לקיחת אחריות אישית מודעת?

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

144 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page